מייקל ג'ורדן מעוניין למכור חלק משמעותי מהבעלות של שארלוט הורנטס. הכתב הבכיר של רשת ESPN, אדריאן ווז'נרובסקי, מפרסם כי ג'ורדן "בשיחות רציניות" עם שני רוכשים, גייב פלוטקין וריק שנאל, וברצונו להישאר עם מספר מניות קטן בקבוצה.
פלוטקין ושנאל מגיעים מתוך הענף. הראשון מחזיק כבר היום במניות בהורנטס, ואילו השני מחזיק במניות באטלנטה הוקס. ווז'נרובסקי מציין כי העסקה רחוקה מלהיסגר, אך הכיוון חיובי.
2 צפייה בגלריה
מייקל ג'ורדן
מייקל ג'ורדן
רוצה לעזוב את שארלוט. ג'ורדן
(צילום: AFP)
ג'ורדן רכש חלק במועדון אי שם ביוני 2006 (עוד שנקרא "בובקאטס") והיה אחראי בעיקר על הצד המקצועי. כעבור ארבע שנים הלך ורכש מניות נוספות, עד שהפך לבעל השליטה העיקרי במועדון. באותו זמן, אגב, הוא היה הבעלים האפרו-אמריקאי היחידי של קבוצה ב-NBA.
מאז שהשתלט ג'ורדן על ההורנטס, הם הגיעו לפלייאוף רק שלוש פעמים ובכולן הודחו בסיבוב הראשון. העונה שארלוט היא אחת הקבוצות החלשות ב-NBA, מאזנה 49:22 והיא ניצבת במקום הלפני אחרון במזרח.
2 צפייה בגלריה
לאמלו בול
לאמלו בול
שארלוט לא תהיה העונה בפלייאוף. לאמלו בול
(צילום: AP)
יש לציין כי מה שהפך את ג'ורדן לספורטאי המיליארדר הראשון הייתה רכישת שארלוט. הוא קנה, כאמור, 97 אחוז מהקבוצה ב-2010 תמורת 175 מיליון דולר. כיום הקבוצה שווה 1.5 מיליארד דולר (ג'ורדן מכר חלק מהמניות לפני שלוש שנים וכעת בדרך למכור עוד).
כשחקן, ג'ורדן זכה בשלל תארים אישיים וקבוצתיים לאורך הקריירה: יש לו שישה תארי אליפות עם הבולס, שישה תארי MVP של סדרת הגמר, חמישה תארי ה-MVP של העונה, עשר פעמים הוכתר כמלך הסלים של הליגה ותשע פעמים נבחר לחמישיית העונה. בנוסף, שלוש פעמים זכה בשחקן המצטיין של משחק האולסטאר, שלוש פעמים היה מלך החטיפות ופעם אחת קיבל את תואר שחקן ההגנה של העונה.