אנאדולו אפס, אלופת אירופה למי ששכח, החלה את עונת היורוליג בצורה נוראית והפסידה את כל ארבעת משחקיה הראשונים. בקבוצה הבינו שהם צריכים שינוי וצירפו לאחרונה את אקס מכבי תל אביב, אלייז'ה בראיינט. הערב (חמישי) הגארד ערך את הבכורה, והוביל את אנאדולו לניצחון בכורה - 68:71 בבית על קאזאן.
בראיינט סיים כקלע המוביל יחד עם רודריג בובואה (14 נקודות כ"א), כאשר השתלט על ההתמודדות ברבע האחרון עם 7 נקודות והחלטות חכמות. טיבור פלייס הוסיף 12 ואדריאן מוארמה 10 ו-9 ריבאונדים.
5 צפייה בגלריה
אודריג בובואה
אודריג בובואה
רודריג בובואה
(צילום: EPA)
לורנזו בראון ואייזאה קנאן קלעו 16 כ"א למפסידה, שציפתה ליכולת טובה יותר מהרכש החדש שלה, כוכב ה-NBA בעבר, או ג'יי מאיו, שלא קלע ב-10 דקות על הפרקט. מריו הזוניה הוסיף 13 נקודות, 7 ריבאונדים ו-5 אסיסטים לקאזאן, שירדה למאזן 4:1.
באיירן מינכן רשמה קאמבק יפה בליטא מול ז'לגיריס קובנה, וניצחה לראשונה העונה - 73:75. בהפסקה הובילה קבוצתו של יורי זדובץ' 27:39, אבל במחצית השנייה הגרמנים קלעו 47 נקודות והצליחו, כאמור, להפוך. ולדימיר לוצ'יץ' היה האיש של אנדראה טרינקיירי עם 17 נקודות, דשון תומאס תרם 15 ודארון הילארד 14. ג'וש ניבו, בעונה שעברה בהפועל אילת, היה הבולט אצל ז'לגיריס עם 12 נקודות ו-13 ריבאונדים. הליטאים עדיין ללא ניצחון העונה ביורוליג.
5 צפייה בגלריה
טרינקיירי
טרינקיירי
טרינקיירי
(צילום: EPA)
עוד קבוצה שעשתה קאמבק גדול היא מילאנו, שקלעה 26 נקודות בלבד בחצי הראשון בבית מול וילרבאן, הייתה בפיגור של 16 נקודות - 42:26, אבל חזרה בחצי השני. רק ברבע השלישי קלעו המילאנזים כמעט את אותה כמות נקודות (25) שקלעו בכל החצי הראשון. בסופו של דבר שלשת קלאץ' של דבון הול (הנקודות הראשונות שלו בהתמודדות), 27 שניות לסיום, נתנה לאטורה מסינה את הניצחון - 72:73. מילאנו עדיין מושלמת אחרי חמישה מחזורים.
דייויד ליהיי וצ'ארלס קהודי עוד ניסו לנצח לצרפתים את המשחק, אבל הם החטיאו. שבון שילדס קלע 15 נקודות למילאנו, ניקולו מלי הוסיף 14, מלקולם דילייני 12 וג'יאמפאולו ריצ'י 10. אלי אוקובו סיים עם 25 נקודות לווילרבאן, כריס ג'ונס תרם 12. הפסד שני ברציפות לקבוצה של טוני פארקר.
5 צפייה בגלריה
כריס ג'ונס
כריס ג'ונס
כריס ג'ונס
(צילום: EPA)
דרמה לא פחות גדולה הייתה במדריד, כאשר ריאל נקלעה לפיגור, אמנם לא גדול, אבל עדיין פיגור, לאורך רוב הערב מול פנרבחצ'ה. באמצע הרבע הרביעי היא נטלה את היתרון לראשונה מאז הרבע הראשון, 60:61 בזכות שלשה של רודי פרננדס. ההובלה עברה מצד לצד, כאשר ננדו דה קולו כבר קבע 66:69 לפנר, 42 שניות לסיום. סל גדול של פביאן קוז'ור, ולאחר מכן שתי זריקות מדויקות מהקו של ונסן פורייה הסנטר הצרפתי, הפכו את התוצאה ל-69:70. למריאל שאיוק הייתה אפשרות לנצח, אך הוא החטיא שלשה מהפינה.
קוזו'ור קלע 16 נקודות לריאל, תומא הארטל הוסיף 10. ונסן פורייה קלע אמנם רק 5 נקודות, אך הוריד לא פחות מ-17 כדורים חוזרים, 6 מהם בהתקפה. דה קולו קלע 11 למפסידה. הבלאנקוס במאזן 1:4, פנרבחצ'ה ירדה למאזן שלילי 3:2.
5 צפייה בגלריה
קרלוס אלוסן
קרלוס אלוסן
קרלוס אלוסן
(צילום: EPA)
5 צפייה בגלריה
סשה ג'ורג'ביץ'
סשה ג'ורג'ביץ'
סשה ג'ורג'ביץ'
(צילום: EPA)