אפילו קבוצות ה-NBA הגרועות ביותר מנצחות מדי פעם משחק. מדובר הרי בליגה שוחקת, עם יותר מ-80 משחקים בעונה לכל קבוצה. בכל זאת, יש פציעות, מועדונים שנאלצים לשחק ערב אחרי ערב ושחקנים שזוכים למנוחה.
נמושות הליגה בדרך כלל יכולות לסיים שבוע שלם מבלי להשיג ניצחון, אפילו שבועיים. אבל מה נגיד לכם אם דבר כזה התרחש לאורך חודש שלם? דטרויט מודל 2023 הפכה הלילה (בין חמישי לשישי) לקבוצה ה-13 בלבד לאורך ההיסטוריה שמסיימת חודש קלנדרי מלא עם 0 בטור הניצחונות.
2 צפייה בגלריה
דטרויט
דטרויט
איך זה ייראה בחודש דצמבר? שחקני דטרויט
(צילום: ELSA / GETTY IMAGES NORTH AMERICA / AFP)
הפיסטונס קיוו להימנע מכך, אבל נוצחו 118:112 על-ידי ניו יורק ונעלו את חודש נובמבר עם מאזן 15:0. לראות ולא להאמין. "אנחנו חייבים להיות מציאותיים", סיפר קייד קנינגהאם, הבחירה מספר 1 בדראפט 2021 ואחד השחקנים הבולטים (אם אפשר לקורא לזה ככה) בפיסטונס. "קשה להגיד לעצמנו כל הזמן: 'כן, אנחנו טובים'. כי אנחנו רעים".
בעוד ברוב המשחקים הפיסטונס ספגו תבוסות, דווקא מול הניקס הם היו קרובים לאורך כל שלבי הערב. "אני לא רוצה חסדים מקבוצות או שייתנו לנו לנצח", אמר מאמן דטרויט, מונטי וויליאמס. "רוצה לראות את השחקנים עם אנרגיה, נותנים 100 אחוז. כך אנחנו צריכים לשחק כל ערב, ואז יגיעו הניצחונות". אשרי המאמין.
2 צפייה בגלריה
דטרויט
דטרויט
"כשאתה מפסיד כל כך הרבה משחקים, אתה צריך לעשות שינויים". מונטי וויליאמס ושחקני הפיסטונס
(צילום: AP Photo/Carlos Osorio)
"כשאתה מפסיד כל כך הרבה משחקים, אתה צריך לעשות שינויים", הוסיף וויליאמס. "אנחנו לא נשאיר שום אבן על פיה. אנחנו הולכים להסתכל על כל חמישייה אפשרית כדי לתת לעצמנו הזדמנות לנצח משחקים ולצמוח כקבוצה. וכך אולי יהיו שינויים נוספים. אנחנו פשוט הולכים לעשות כל מה שאנחנו יכולים כדי לשים את החבר'ה בעמדת ניצחון מדי ערב. והייתה לנו הזדמנות כזו מול הניקס".