לאחר עוד הרחקה שהגיעה בעקבות תקרית אלימה, ב-NBA החליטו לנקוט ביד קשה נגד דריימונד גרין. שחקן הפנים של גולדן סטייט ווריורס הושעה עד הודעה חדשה ויצטרך לעמוד "בשורה של תנאים מצד הליגה ומצד הקבוצה" לפני שיוכל לחזור לפעילות.
העונש החמור הגיע אחרי האגרוף ששלח גרין לפניו של יוסוף נורקיץ' מפיניקס במשחק בינה לבין גולדן סטייט שהתקיים בלילה שבין שלישי לרביעי. מדובר בהרחקה שנייה העונה של השחקן, ובהודעה רשמית מטעם הליגה הסבירו כי "נלקחה החשבון ההיסטוריה הארוכה של גרין" הכוללת "שורה של תקריות בלתי ספורטיביות". עוד נכתב כי "גרין יצטרך לעמוד בשורה של תנאים מצד הליגה ומצד גולדן סטייט" לפני שיוכל לחזור לפרקט.
2 צפייה בגלריה
שחקן גולדן סטייט ווריורס דריימונד גרין
שחקן גולדן סטייט ווריורס דריימונד גרין
ספג עונש חמור. דריימונד גרין
(Christian Petersen/AFP)
2 צפייה בגלריה
שחקן גולדן סטייט ווריורס דריימונד גרין לאחר שחבט בשחקן פיניקס סאנס יוסוף נורקיץ'
שחקן גולדן סטייט ווריורס דריימונד גרין לאחר שחבט בשחקן פיניקס סאנס יוסוף נורקיץ'
"שורה של תקריות בלתי ספורטיביות". גרין לאחר שחבט בנורקיץ'
(Mark J. Rebilas/Reuters)
בגולדן סטייט החליטו כי גרין יקבל ייעוץ מנטלי, וב-NBA טענו כי הם רוצים לעזור לשחקן "להתמודד עם האתגרים שמקשים עליו להתנהל באופן ספורטיבי". גרין גם צפוי להיקנס, כאשר אם ההשעיה הנוכחית תעבור את רף 20 המשחקים, הסכום ממנו הוא ייפרד יגיע ליותר מ-200 אלף דולר למשחק. אם יחזור לפני כן, הקנס יעמוד על כ-150 אלף דולר למשחק.
כאמור, זו לא הפעם הראשונה שגרין מורחק העונה. לפני קצת פחות מחודש הוא הושעה מחמישה משחקים לאחר שחנק את רודי גובר ממינסוטה, כחלק מקטטת ענק שכללה מספר שחקנים נוספים. בנוסף לאותה הרחקה, גרין נקנס בסכום משמעותי - 769,970 דולר.