וושינגטון השיגה הלילה (בין שישי לשבת) את ניצחונה החמישי העונה לאחר 117:118 דרמטי בחוץ על פורטלנד. הוויזארדס כמעט שוב שמטו יתרון דו ספרתי גדול ברבע האחרון, אך הצליחו לשרוד קאמבק של היריבה וקטעו רצף של שני הפסדים בדרך לניצחון ראשון העונה במשחק צמוד.
דני אבדיה שב לקלוע בספרות כפולות לאחר שלושה משחקים, וסיים עם דאבל דאבל 13 נקודות ו-11 ריבאונדים. הפורוורד הישראלי הוסיף גם 6 אסיסטים ב-35 דקות על הפרקט וקלע נקודות חשובות בריבאונד התקפה בזמן דקות המומנטום של פורטלנד.
1 צפייה בגלריה
אבדיה
אבדיה
אבדיה
(צילום: AP Photo/Matt Slocum)
הוויזארדס פתחו טוב מאוד, והוליכו 24:33 בסיום הרבע הראשון, ו-54:67 במחצית. עם זאת, ברבע הרביעי כאמור, כמו בלא מעט מקרים העונה, השחקנים של ווס אנסלד ג'וניור שוב נעלמו, וראו את היריבה חוזרת למשחק בהובלת אנפרנה סיימון המצוין, שסיים עם לא פחות מ-41 נקודות, אך גם החטיא ליי-אפ מכריע בשניות הסיום שיכול היה לכפות שוויון. למארחת הייתה הזדמנות לנצח את המשחק, כשהכדור היה בידה, 5.8 שניות לסיום אך ג'רמי גרנט החטיא על הבאזר.
קייל קוזמה שוב היה המצטיין של וושינגטון, כשסיים עם 32 נקודות, 8 ריבאונדים ו-6 אסיסטים. טיוס ג'ונס היה טוב מאוד גם הוא עם 24 נקודות, דניאל גאפורד הוסיף 16 וג'ורדן פול קלע 13, כמו אבדיה, אבל באחוזים לא טובים מהשדה (4 מ-13).