ממשיך בלוס אנג'לס לייקרס. לברון ג'יימס חתם הערב (רביעי) על הארכת חוזה בלייקרס עד סוף עונת 2023/24 כאשר יש לו אופציה להאריך את החוזה בעוד עונה עד סוף 2024/25. בשנתיים האלה לברון יכניס לכיסו 97 מיליון דולר. ג'יימס יהפוך לשחקן שהרוויח הכי הרבה כסף בקריירה ב-NBA אי פעם, עם 532 מיליון דולר בסך הכל, ובכך ישבור את השיא שהיה שייך עד כה לקווין דוראנט.
לברון היה יכול להפוך לשחקן חופשי בקיץ הבא, ולכן הלייקרס העדיפו לסגור איתו כבר עכשיו ולמרות שבדצמבר יהיה כבר בן 38. על אף גילו המתקדם, העונה הוא רשם ממוצעים נהדרים של 30.2 נקודות, 8.2 ריבאונדים ו-6.2 אסיסטים. עם זאת, הוא שיחק 56 משחקים בלבד בשל פציעות.
1 צפייה בגלריה
לברון ג'יימס
לברון ג'יימס
לברון ג'יימס. נשאר בלייקרס
(צילום: AFP)
למרות היכולת הפנטסטית שלו, העונה האחרונה הייתה גרועה מאוד עבור הלייקרס, שסיימו אותה עם מאזן מביך של 49:33 ונשארו מחוץ לפלייאוף. המאמן פרנק ווגל עזב ובמקומו הוחתם דרווין האם, שהיה עוזר במילווקי באקס בעונת הזכייה שלה באליפות (2020/21). על אף דיווחים רבים על מהפך גדול שצפוי בסגל ויכלול בין השאר את העברתו של ראסל ווסטברוק בטרייד, זה עדיין לא קרה ו-ווסטברוק עדיין חלק מהקבוצה. בשבוע שעבר פורסמו דיווחים לפיהם הכוכב השני של הלייקרס, אנתוני דייויס, יעבור בטרייד, אולם כרגע הסיכוי לכך נראה קלוש.