הפסד נוסף הלילה (בין רביעי לחמישי) לוושינגטון, הפעם 112:104 בחוץ לאינדיאנה. זו הפעם השישית ברציפות שהוויזארדס יורדים מנוצחים, והתשיעית מתוך עשרת משחקיהם האחרונים. מאזנה של הקבוצה של ווס אנסלד ג'וניור העונה עומד כעת על שישה ניצחונות לעומת 31 הפסדים. הפייסרס לעומת זאת, סופרים שמונה ניצחונות בתשעת משחקיהם האחרונים ועלו למאזן 15:22.
דני אבדיה סיים משחק רביעי ברציפות כשהוא קולע בספרות כפולות. הפורוורד הישראלי תרם 15 נקודות ב-25 דקות על הפרקט, והוסיף גם 5 ריבאונדים, אסיסט וחסימה, כשהוא מדייק ב-4 מ-10 מהשדה (1 מ-3 מעבר לקשת) ו-6 מ-7 מקו העונשין.
2 צפייה בגלריה
שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה שומר על שחקן אינדיאנה פייסרס ברוס בראון
שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה שומר על שחקן אינדיאנה פייסרס ברוס בראון
משחק רביעי ברציפות שהוא קולע בספרות כפולות. דני אבדיה שומר על ברוס בראון
(Trevor Ruszkowski/Reuters)
2 צפייה בגלריה
שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה מול שחקן אינדיאנה פייסרס ג'ורדון נואורה
שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה מול שחקן אינדיאנה פייסרס ג'ורדון נואורה
אבדיה מול ג'ורדון נואורה
(AP Photo/Darron Cummings)
וושינגטון הייתה במשחק, ואף הוליכה 54:55 במחצית, אך בפתיחת הרבע השלישי ראתה את המארחת רצה 0:10 ומאז רדפה אחריה עד הסיום - מבלי שהצליחה לרשום דקות של מומנטום כדי ליטול את ההובלה. הפייסרס הסתדרו ללא כוכבם ומלך האסיסטים של הליגה טייריס הליברטון, ונהנו מיום בו שבעה משחקניהם קלעו בספרות כפולות.
מיילס טרנר הוביל את קלעי המנצחת עם 18 נקודות, להן הוסיף 13 ריבאונדים ושלושה אסיסטים, ברוס בראון (9 ריבאונדים ו-6 אסיסטים) ובנדיקט מאת'ורין הוסיפו 16 נקודות כל אחד.
אצל וושינגטון, ג'ורדן פול (2 מ-7 מעבר לקשת) הוליך את הקלעים עם 28 נקודות לצד 7 אסיסטים, בעוד קייל קוזמה (10 ריבאונדים) סיים ערב חלש במושגים שלו, עם 11 נקודות כשהוא מדייק ב-4 מ-15 בלבד מעבר לקשת. קורי קיספרט הוסיף 15 נקודות מהספסל, שלא עזרו לוויזארדס.
משחקה הבא של וושינגטון יהיה בלילה שבין שבת לראשון, כשהיא תתארח אצל אטלנטה, והחבורה של ווס אנסלד ג'וניור תקווה לקטוע את רצף ההפסדים.