מתקרבים לעוד טרייד גדול? בארה"ב מדווחים היום (שישי) כי המו"מ בין מיאמי היט לפורטלנד טריילבלרייזס מתקדם והקבוצות קרובות לטרייד במסגרתו דמיאן לילארד יעבור למיאמי.
על פי הדיווח של הכתב ארון פנטרס מהאתר "The Oregonian", סגנית האלופה מוכנה לתת לפורטלנד את טיילר הירו ושלוש בחירות סיבוב ראשון בדראפט. "העסקה קרובה לסגירה, כנראה ששחקן מיאמי נוסף יעבור לפורטלנד", אמר פנטרס, "הבלייזרס רוצים לקבל את הירו ולהעביר אותו לקבוצה אחרת בשביל עוד בחירת סיבוב ראשון, וכך יהיו להם ארבע בחירות עתידיות".
1 צפייה בגלריה
דמיאן לילארד
דמיאן לילארד
דמיאן לילארד. רוצה לעבור רק למיאמי
(צילום: AP)
לילארד בן ה-32 ביקש טרייד לפני שבועיים לאחר שהבין שפורטלנד הולכת לתהליך של בנייה מחדש סביב סקוט הנדרסון, הקבוצה היחידה שנמצאת בשיחות עם הבלייזרס היא מיאמי. סוכנו של לילארד הבהיר כי השחקן אותו הוא מייצג רוצה לשחק רק במיאמי, אך השיחות אורכות זמן. "אם זה ייקח חודשים זה בסדר מבחינתנו", אמר הג'נרל של הבלייזרס ג'ו קורנין. בינתיים מיאמי עצרה את הפעילות שלה בשוק ההעברות, עד שהעסקה תושלם.
בינתיים, ההיט סופגים ביקורת על הטרייד שעוד לא בוצע: "בלי עומק בספסל, היא לא תעבור את הסיבוב הראשון בפלייאוף", אמר כוכב העבר פול פירס, "יהיה לה את באם אדבאיו, באטלר וליליארד בלי גיבוי מהספסל". מיאמי איבדה בקיץ הזה את הגארד גייב וינסנט שקלע 12.7 בפלייאוף האחרון ועבר ללוס אנג'לס לייקרס, ואת הפורוורד מקס סטרוס שתרם 9.3 בפלייאוף האחרון בו מיאמי עלתה לגמר ה-NBA.