וושינגטון עדיין לא החתימה מאמן לעונה הבאה אחרי פיטוריו של סקוט ברוקס לפני חודש. בקבוצתו של דני אבדיה ערכו לא מעט ראיונות עם מועמדים פוטנציאליים, ועל פי רשת ESPN צמצמו את הרשימה לשלושה מחליפים: עוזר המאמן של דנבר, ווס אנסלד ג'וניור, ושני העוזרים של מילווקי, דרווין האם וצ'ארלס לי.
אנסלד הוא דמות מוערכת מאוד בוויזארדס. בעברו שימש במשך שמונה שנים כסקאוט של המועדון תחת אביו, ווס אנסלד סיניור, שהיה הג'נרל מנג'ר. בשנתו התשיעית קודם לתפקיד עוזר המאמן.
2 צפייה בגלריה
ווס אנסלד
ווס אנסלד
ווס אנסלד
(צילום: AP)
אחרי 14 שנים בוויזארדס עזב אנסלד לגולדן סטייט ועבד בווריורס כעוזר במשך עונה אחת בלבד. ב-2014 עבר לאורלנדו, אך פוטר יחד עם המאמן הראשי ז'אק וון באמצע העונה בעקבות מאזן שלילי (37:15).
בהמשך עבר לדנבר בה הוא מכהן עד היום כעוזר המאמן הבכיר של מייק מאלון. בין השאר הוא קיבל קרדיט על פיתוחם של ניקולה יוקיץ', ג'מאל מארי ומייקל פורטר ג'וניור.
2 צפייה בגלריה
דרווין האם
דרווין האם
דרווין האם
(צילום: AP)
דרווין האם היה שחקן NBA במשך שמונה עונות. ב-2008 החל בקריירת האימון שלו כשהפך לעוזר בליגת הפיתוח ואף היה המאמן הראשי של ניו מקסיקו ת'אנדרבירדס. ב-2011 התקדם לליגה הטובה בעולם, הפך לעוזר בלוס אנג'לס לייקרס ועבד בעיקר במחלקת פיתוח השחקנים. ב-2013 עבר למילווקי של מייק בודנהולצר ועבד תחתיו. האם עזב יחד עם בודנהולצר למילווקי ב-2018.
צ'ארלס לי היה בעברו שחקן ואפילו העביר תקופה קצרה בהפועל גלבוע/עפולה (2006/2007). ב-2010 פרש ממשחק ושנתיים לאחר מכן הפך לעוזר באוניברסיטת באקנל בה שיחק קודם לכן. ב-2014 עבר ל-NBA ומונה לעוזרו של בודנהולצר באטלנטה. גם הוא עזב עם המאמן למילווקי ב-2018.