סיפור בלתי נתפס בארה"ב. יומיים לאחר שנעצר יחד עם חברתו בחשד לרציחתה של מריאנה רוג'רס, הכדורסלן צ'אנס קומאנצ'י הודה כי כי חטף אותה וחנק אותה למוות. הקורבן, עוזרת רפואית בת 23 מלאס וגאס, הוגדרה כנעדרת מה-7 בדצמבר וגופתה אותרה כעבור יומיים. לטענת המשטרה, רוג'רס נמצאה מתה יומיים לאחר המפגש שלה עם קומאנצ'י ובת זוגו.
ישנם לא מעט פרטים מזעזעים במקרה, אך הבנאליות של סיבת הרצח מדהימה יותר מכל. על פי הדיווחים בארה"ב חברתו של קומאנצ'י, סקארי הרנדן בת ה-19, רצתה את שעון הרולקס של רוג'רס. השניים קבעו דייט עם הקורבן לכדורסלן, ששלח הודעה להרנדן ושאל מה לעשות עם רוג'רס. בתגובה, היא שלחה לו אימוג'י של ארון קבורה - והוא חנק את רוג'רס למוות.
1 צפייה בגלריה
צ'אנס קומאנש
צ'אנס קומאנש
סיפור חולני ובלתי נתפס. צ'אנס קומאנצ'י
(צילום: AP Photo/José Luis Villegas)
בנוסף, קומאנצ'י סיפר בחקירתו כי תחילה השניים רצו לשלם לרוצח שכיר שיחסל את רוג'רס, שהכירה את הרנדן, אך ברגע שלא מצאו מישהו שיבצע זאת עבורם, החליטו לעשות זאת בעצמם. בארה"ב טוענים שגם רוג'רס וגם סרנדן עסקו בזנות, וכי המפגש בין קומאנצ'י לבין הקורבן יועד להיות מפגש מיני בתשלום. בנוסף, סיבה אפשרית נוספת לרצח היא טענה מצד סרנדן שרוג'רס סיפרה לאנשים שסרנדן דיווחה בעבר למשטרה על רצח כפול שביצע חבר שלה לשעבר.
סרנדן מצדה הודתה כי היא אירגנה את המפגש בין קומאנצ'י לרוג'רס, ואף הגיעה איתו לשם ונהגה ברכב בעוד הוא היה במושב האחורי. עם זאת, לטענתה רוג'רס המשיכה לעבר מפגש עם "לקוח" אחר בסיומו של המפגש.
בערב שלפני ההיעלמות, קומאנצ'י שיחק ביחד עם קבוצת הג'י-ליג של סקרמנטו, סטוקטון קינגס, במרחק של קילומטרים ספורים ממקום ההיעלמות. לאחר ההודעה על מעצרו, הקבוצה הודיעה על שחרורו המיידי.
קומאנצ'י (27), בוגר מכללת אריזונה, לא נבחר בדראפט והספיק לעלות למשחק NBA אחד במהלך העונה שעברה - במדי פורטלנד. עם פרסום הידיעה, הוא שוחרר על-ידי הקינגס. לפני כן, הספיק לרשום ממוצעים של 14.2 נקודות ו-7 ריבאונדים בממוצע למשחק.