בגיל 37 - ואחרי 15 שנים ב-NBA - ג'יי.ג'יי רדיק הודיע היום (שלישי) על פרישה מכדורסל.
רדיק נבחר במקום ה-11 בדראפט 2006 על-ידי אורלנדו ועבר גם במילווקי, לוס אנג'לס קליפרס, פילדלפיה, ניו אורלינס ודאלאס, אליה עבר במרץ האחרון. עונותיו הטובות ביותר היו בפילדלפיה, בעיקר זו ב-2018/19, אז העמיד 18.1 נקודות לערב.
3 צפייה בגלריה
ג'יי ג'יי רדיק חוגג
ג'יי ג'יי רדיק חוגג
קלעי בחסד. רדיק
(צילום: AFP)
3 צפייה בגלריה
העונות הטובות בקריירה שלו היו בפילי. רדיק
העונות הטובות בקריירה שלו היו בפילי. רדיק
העונות הטובות בקריירה שלו היו בפילי. רדיק
(צילום: רויטרס)
בקולג'ים היה הכוכב הבלתי מעורער של דיוק, שבר שיאים בלי סוף ונבחר לשחקן השנה במכללות ב-2006. ב-NBA בעיקר נחשב לקלעי שלשות נהדר, אך לא זכה בתואר .
"כל הדברים הטובים חייבים להסתיים מתישהו", אמר רדיק בהודעת הפרישה שהקליט ואשר העלה ליוטיוב. "זו קלישאה שמשתמשים בה לעתים קרובות, אך לעתים רחוקות היא גם מחזיקה במשמעותה האמיתית".
ההודעה של רדיק
רדיק העמיד ממוצעים של 7.4 נקודות ב-39.7 אחוז מהשדה בעונה האחרונה במדי ניו אורלינס ודאלאס. השורה הסטטיסטית בקריירה שלו טובה הרבה יותר: 12.8 נקודות ב-44.7 אחוז מהשדה ובעיקר 41.5 מחוץ לקשת, כשהוא נחשב לאחד מקלעי השלשות הטובים בהיסטוריה של הליגה. הסיבה: הוא מדורג 15 בכמות הסלים מחוץ לקשת בתולדות ה-NBA ושישי באחוזי הקליעה לשלוש מבין השחקנים שרשמו 1000 שלשות או יותר במהלך הקריירה.

דיווח: סימונס יחרים את אימוני פילדלפיה

בן סימונס ופילדלפיה - הסוף? כנראה שכן. על-פי דיווח של אדריאן ווז'נארובסקי מ-ESPN, אחד מכוכבי הסיקסרס לא מתכוון להתייצב לפתיחת מחנה האימונים של הקבוצה בשבוע הבא.
3 צפייה בגלריה
סימונס מאוכזב
סימונס מאוכזב
בדרך החוצה מפילדלפיה. סימונס
(צילום: AP)
"השחקן לא מתכוון לשחק משחק אחד עבור המועדון", נכתב בדיווח של כנראה הכתב הכי אמין שיש בארה"ב. כפי שכבר ידוע, בין סימונס לבין ראשי המועדון ישנו נתק ארוך ומתוקשר. בעונה האחרונה, אגב, קלע 14.9 נקודות בממוצע למשחק.