אורלנדו רושמת עונה לא רעה ונמצאת כרגע במקום השישי במזרח. הלילה (בין שבת לראשון) רשמו המג'יק ניצחון שלישי ברציפות ושמיני בעשרת המשחקים האחרונים - 109:112 קשה על הקבוצה הגרועה ב-NBA, דטרויט פיסטונס. מי שאחראי על הניצחון הוא פאולו באנקרו, שקלע סל ניצחון בשנייה האחרונה ועל הדרך סחט גם עבירה.
עד לאותו רגע, לבאנקרו לא היה משחק גדול, רחוק מכך. הוא אומנם קלע 15 נקודות, אך עשה זאת באחוזים רעים מהשדה (5 מ-17). עוד לפני המשחק היה ידוע כי הפורוורד עלה לשחק חולה, ואכן היה ניכר עליו כי זה מגביל אותו. בעמדת הריאיונות בסיום, הוא פשוט התפרק ופרץ בבכי, מה שהמחיש עוד יותר את גודל המאמץ ועד כמה אותו סל ניצחון היה מספק מבחינתו.
2 צפייה בגלריה
שחקן אורלנדו מג'יק פאולו באנקרו
שחקן אורלנדו מג'יק פאולו באנקרו
רגע אמוציונאלי בסיום. פאולו באנקרו
(AP Photo/Sue Ogrocki)
"זה היה חשוב", אמר כוכבה של אורלנדו כשהוא חנוק מדמעות והתקשה להשלים את דבריו. "היה משחק קשה, הייתי חולה. הרגשתי נורא, שיחקתי גרוע. אני גאה בחבריי לקבוצה הם דאגו להרים אותי במשך כל המשחק. אני לא יודע למה אני בוכה כרגע, אבל אני גאה בקבוצה שלי".
לא הרבה היה חסר כדי שאורלנדו תרד מנוצחת בסיום המשחק מול הפיסטונס, שמאזנם עומד על 8 ניצחונות לעומת 48 הפסדים, כאמור, הגרוע בליגה. על אף שהתקשה, באנקרו סיים כקלע המוביל של קבוצתו, כשבנוסף ל-15 הנקודות שקלע, הוא תרם 5 ריבאונדים ו-3 אסיסטים.
2 צפייה בגלריה
שחקני אורלנדו חוגגים עם באנקרו את סל הניצחון, הלילה
שחקני אורלנדו חוגגים עם באנקרו את סל הניצחון, הלילה
שחקני אורלנדו חוגגים עם באנקרו את סל הניצחון, הלילה
(צילום: AP Photo/Carlos Osorio)
לאחר שנרגע מעט, באנקרו הוסיף: "רצינו שהכדור האחרון יהיה בידיים שלנו כדי שתהיה לנו ההזדמנות לזריקה האחרונה. כשקיבלתי את הכדור הסתכלתי על השעון ורציתי לקלוע את זה ממש על השנייה האחרונה".
"זה מה ששחקנים גדולים עושים", אמר חברו לקבוצה של באנקרו, ג'יילן סאגס על המהלך המנצח. "זו הסיבה שהוא שחקן אולסטאר". על המשחק עצמו אמר סאגס: "שחקני הספסל הם כח העל שלנו. הם יכולים לעלות ולשלוט במשחק. זה יתרון עצום עבורינו".
באנקרו, כאמור, הוא אחד הכוכבים הגדולים של אורלנדו העונה, אם לא הגדול שבהם. ב-56 משחקים הוא קולע 22.8 נקודות בממוצע למשחק בנוסף ל-6.8 ריבאונדים ו-5.2 אסיסטים.