בפעם השלישית העונה, בוושינגטון חיברו שני ניצחונות רצופים כשגברו הלילה (בין שבת לראשון) 109:112 על טורונטו. מי שהצטיין גם הפעם הוא דני אבדיה, שהמשיך בעונה המעולה שלו. הפורוורד הישראלי סיים עם דאבל-דאבל של 22 נקודות לצד 13 ריבאונדים, לאחר שבניצחון הקודם על סקרמנטו הוא קלע 17 נקודות.
22 הנקודות שקלע הלילה העמידו את אבדיה על רצף של עשרה משחקים בהם הוא קלע לפחות 14 נקודות - הארוך ביותר בקריירה שלו עד כה. בנוסף, מדובר בדאבל-דאבל רביעי שלו בחודש מארס ו-13 בסך הכל העונה. לצורך העניין, שחקנים כמו ג'ימי באטלר, זאיון וויליאמסון, דריימונד גרין, דונובן מיצ'ל, קריסטפס פורזינגיס ושיי ג'ילג'ס אלכסנדר עשו זאת פחות פעמים ממנו.
1 צפייה בגלריה
שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה מול שחקן טורנטו ראפטורס ברוס בראון, קלי אוליניק
שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה מול שחקן טורנטו ראפטורס ברוס בראון, קלי אוליניק
רצף נפלא. דני אבדיה
(AP Photo/John McDonnell)
לצד המשחק הנהדר, אבדיה נחלש מעט ברבע האחרון, בו קלע נקודה אחת וגם החטיא שתי זריקות עונשין במאני טיים, שהיו עלולות להיות קריטיות. לשמחתו ולשמחתה של וושינגטון, ג'ורדן פול התעורר בדיוק בזמן וקלע 14 מ-18 הנקודות שלו ברבע הרביעי, בדרך לניצחון מספר 13 העונה של הוויזארדס.
בסיום, אבדיה התייחס להחטאות מהעונשין: "כעסתי על עצמי שהחטאתי. זה לא אני. אפילו שניצחנו ירדתי על עצמי כי כל הקריירה אני קולע מהקו במאני טיים. החברים שלי לקבוצה היו נהדרים כי הם באו לתמוך בי וזה נתן הרגשה טובה. עשינו עבודה טובה בסיום, תיקשרנו, קורי קלע שלשה גדולה מהפינה והשגנו ניצחון קבוצתי. היו קטעים שלא הלך לנו אבל נשארנו יחד, הנענו את הכדור וקלענו כשהיינו פנויים. פול הוא אחד היוצרים הטובים שלנו, יש לו חלק גדול בניצחון".
מאמן וושינגטון בראיין קיף דיבר על אבדיה: "אני מאמין בו, אז אנחנו בהחלט נותנים לו את הכדור יותר. באמצעות הריבאונדים שלו הוא מוציא התקפות מתפרצות, והיכולת שלו לצאת קדימה ולהגיע לטבעת - בין אם הוא מסיים בעצמו או מסדר מצבי קליעה עבור חבריו לקבוצה - היא נהדרת". גם ג'ורדן פול פירגן לאבדיה, ואמר עליו בקצרה כי "הוא היה ענק".