ברוקלין נושמת לרווחה: הקבוצה הודיעה הערב (שני) כי כוכבה, קווין דוראנט, עבר בדיקת MRI, בסיומה התברר כי הוא סובל מפציעה קלה בברכו וייעדר ככל הנראה רק כשבועיים מהמגרשים.
כבר תקופה ארוכה שברוקלין נטס היא הקבוצה החמה ב-NBA, וזה נמשך הלילה (בין ראשון לשני) עם ניצחון דרמטי 101:102 על מיאמי היט, שביסס אותה במקום השני במזרח והעלה אותה למאזן 13:27.
2 צפייה בגלריה
קווין דוראנט
קווין דוראנט
פציעה קלה. דוראנט
(צילום: AFP)
2 צפייה בגלריה
קווין דוראנט ג'ימי באטלר
קווין דוראנט ג'ימי באטלר
באטלר שומר על דוראנט
(צילום: רויטרס )
רק ש-36.6 שניות לסיום הרבע השלישי, ג'ימי באטלר דהר לסל ונחסם על ידי בן סימונס. בזמן נפילתו על הפרקט, נחת באטלר על הברך של דוראנט וראה אותו צולע לחדר ההלבשה. הפציעה עלולה להיות מכה בכנף להמשך הרצף החיובי של הנטס (13 ניצחונות ב-14 המשחקים האחרונים).
מאמן ברוקלין, ז’אק ווהן, אמר בסיום המשחק: "אני הולך לדפוק על עץ ולראות מה קורה. זה משהו שאתה אף פעם לא רוצה לראות, אבל אני גאה בשחקנים שהצליחו לנצח בלעדיו".
ההודעה של ברוקלין
בהיעדר דוראנט, הנטס כאמור השיגו את הניצחון, אך קיירי ארווינג היה נורא בדקות שלו על הפרקט ככוכב היחיד וברבע האחרון קלע רק 2 מתוך 29 הנקודות שלו. גם ארווינג התייחס בסיום לפציעתו של דוראנט: "המהלכים האלה מפחידים, כי כשמישהו לא מסתכל הכל יכול לקרות. אני שמח שהוא מעמיד את הגוף שלו במצב טוב בחדר כושר, ושהגוף שלו שמר עליו מפגיעה חמורה יותר".
פורסם לראשונה: 11:38, 09.01.23