לוס אנג'לס לייקרס ממשיכה לחטוף בראש במשחקי ההכנה (מאזן 4:0), הלילה (בין ראשון לשני) היא הובסה ב-29 הפרש על ידי פיניקס בסטייפלס סנטר - 123:94. אז נכון שהלייקרס משחקים מתחילת הדרך ללא לברון ג'יימס, שמקבל מנוחה, אבל הפעם כל שאר הכוכבים שיחקו, ועדיין זה לא היה כוחות די מהפתיחה. אנתוני דייויס קלע 19 נקודות למפסידה, וכרמלו אנתוני הוסיף 17 מהספסל. ראסל ווסטברוק סבל ממשחק בלהות עם 8 בלבד ואיבד 9 כדורים!
את פיניקס, שעלתה ל-1:2 בהכנה, הוביל כריס פול עם 15 נקודות, לנדרי שאמט הוסיף 13, ג'אבייל מגי 12 ו-9 כדורים חוזרים ודיאנדרה אייטון 11 ו-9 ריבאונדים.
3 צפייה בגלריה
פול מול ווסטברוק
פול מול ווסטברוק
פול מול ווסטברוק
(צילום: EPA)
האלופה, מילווקי באקס, הביסה ב-20 הפרש בבית את אוקלהומה סיטי 110:130. יאניס אנדטוקומבו שיחק 17 דקות בלבד, קלע 8 נקודות, הוריד 9 ריבאונדים וחילק 6 אסיסטים. שמונה שחקנים קלעו עבור הבאקס בדו ספרתי - ג'ורדן אנוורה הוביל עם 15. אקס מכבי תל אביב, אלייז'ה בראיינט, שהצטיין בהפסד 119:115 לברוקלין עם 21 נקודות, לא שותף הפעם.
שיקגו המתחדשת עדיין מושלמת בהכנה (0:3) אחרי 101:102 על קליבלנד. 1:41 לסיום הקאבס עוד הוליכו 95:99, אבל ריצת 0:7 של הבולס סידרה להם את הניצחון. קווין פאנגוס ניסה להשוות בשניות הסיום, אבל החטיא וטאקו פול קלט את הכדור החוזר וקלע רק שתי נקודות רגע לפני הבאזר. דמאר דרוזן הוביל את שיקגו עם 23 נקודות. לאורי מרקאנן סיים עם 18 למפסידה.
3 צפייה בגלריה
ג'ורדן אנוורה
ג'ורדן אנוורה
ג'ורדן אנוורה
(צילום: רויטרס)
במשחק נוסף: אורלנדו - סן אנטוניו 101:100.

סטיב נאש: "השלמנו עם העובדה שקיירי לא ישחק איתנו בבית"

סאגת קיירי ארווינג כנראה לא תרד מהכותרות בתקופה הקרובה, ואולי גם לאורך כל עונת ה-NBA. הסופרסטאר מסרב להתחסן נגד קורונה, ובעקבות כך נאסר עליו לשחק במשחקי הבית של הקבוצה מאחר שבניו יורק יש הגבלה על כניסה לאולמות ספורט עירוניים למי שלא קיבל לפחות זריקה אחת. ארווינג גם יחמיץ את המשחקים מול ניו יורק ניקס וגולדן סטייט מאותה סיבה.
מאמנו, סטיב נאש, התייחס לסאגה באימון הקבוצה: "התחלנו להשלים עם העובדה שהוא לא ישחק במשחקי הבית שלנו. בטוח שיהיו משחקים שהוא לא יהיה איתנו. אנחנו רק צריכים לדעת מתי, איפה וכמה משחקים הוא יחמיץ".
3 צפייה בגלריה
קיירי ארווינג
קיירי ארווינג
קיירי ארווינג
(צילום: AP)
בליגה גם החליטו להטיל קנסות על שחקנים שמסרבים להתחסן, ובעקבות כך יחמיצו משחקים. ארווינג, שאמור להרוויח העונה 35.3 מיליון דולר, יפסיד 380 אלף דולר על כל משחק בו לא ייקח חלק בעקבות סירובו להתחסן. לאחרונה קיבל ארווינג אישור מיוחד להתאמן עם קבוצתו בעיר, לאחר שמתקן האימונים של הנטס הוגדר פרטי ולא ציבורי.