וושינגטון הובסה הלילה (בין רביעי לחמישי) בתום עוד תצוגת נפל הגנתית. הפעם חטפו הוויזארדס 142:122 בבית מניו אורלינס, שהיה ההפסד השישי ברציפות שלהם וה-20 בסך הכל העונה, לעומת שלושה ניצחונות בלבד. מדובר בפעם השנייה ברציפות שהקבוצה של ווס אנסלד ג'וניור סופגת מעל 140 נקודות, זאת לאחר ה-146 שחטפו מפילדלפיה לפני יומיים.
המארחת עוד סיימה את הרבע הראשון ביתרון, ואף הוליכה ב-15 הפרש, אך ראתה את היריבה חוזרת למשחק. ברבע השני חטפה וושינגטון 47 נקודות וירדה להפסקת המחצית בפיגור דו ספרתי. האורחת הלכה והגדילה את יתרונה בכל אחד מהרבעים הבאים בדרך לניצחון קליל, שהיה ה-14 שלה העונה והחמישי בשבעת משחקיה האחרונים.
2 צפייה בגלריה
שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה
שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה
לא הצליח לעזור לחבריו להימנע מתבוסה. דני אבדיה
(Geoff Burke/Reuters)
2 צפייה בגלריה
שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה שומר על שחקן ניו אורלינס פליקנס סי. ג'יי מקולום
שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה שומר על שחקן ניו אורלינס פליקנס סי. ג'יי מקולום
אבדיה שומר על סי. ג'יי מקולום
(Geoff Burke/Reuters)
ברנדון אינגרם היה נפלא בשורות ניו אורלינס, והפציץ 40 נקודות. טרוי מרפי עלה בצורה נהדרת מהספסל וקלע 27 נקודות לצד 6 ריבאונדים. סי. ג'יי מקולום היה טוב מאוד גם הוא כשקלע 22 נקודות למנצחת, להן הוסיף 6 אסיסטים.
דני אבדיה קלע 13 נקודות עבור המפסידה, והוסיף 7 אסיסטים ו-6 ריבאונדים ב-30 דקות על הפרקט. הישראלי רשם ציון דרך מרשים כשהגיע ל-2,000 נקודות בקריירת ה-NBA וגם הוסיף אסיסט יפהפה מאחורי הראש לשלשה של קורי קיספרט קייל קוזמה הוליך את קלעי המפסידה עם 27 נקודות, בילאל קוליבאלי תרם 16 מהספסל, דניאל גאפורד קלע 13 לצד 6 ריבאונדים וג'ורדן פול סיים עם 11 נקודות.
משחקה הבא של וושינגטון יהיה גם הוא באולמה הביתי, ויתקיים בלילה שבין שישי לשבת, אז היא תארח את אינדיאנה בתקווה לקטוע את רצף ההפסדים. הפליקנס ישחקו גם הם בעוד יומיים, כשיתארחו אצל שארלוט.