בוסטון - לפחות בשלב זה של העונה - נראית כמועמדת הראשית ללכת עד הסוף ב-NBA. היא במומנטום נהדר, מנצחת כל מה שזז וגם הלילה (בין ראשון לשני) לא התקשתה לסמן 'וי' מול וושינגטון ב-TD גארדן עם 121:130 - למרות ששיחקה בלי הכוכב הכי גדול שלה - ג'ייסון טייטום.
ללא טייטום, לסלטיקס היה סופרסטאר אחר שסיפק הופעה אדירה - ג'יילן בראון (36 נקודות ו-5 ריבאונדים). בראון היה זה שהוליך את קבוצתו לפתיחה מסחררת (26:35 בסיום הרבע הראשון ו-55:72 בהפסקה) וליתרון שהגיע כבר עד ל-26 הפרש ברבע השלישי.
3 צפייה בגלריה
אבדיה מנסה לשמור על בראון
אבדיה מנסה לשמור על בראון
אבדיה, כמו כל וושינגטון, לא מוצא פתרונות מול בראון
(צילום: AP)
3 צפייה בגלריה
הורפורד מנסה לחסום את אבדיה
הורפורד מנסה לחסום את אבדיה
הורפורד לא מצליח לחסום את אבדיה
(צילום: רויטרס)
מה עשה דני אבדיה, אתם שואלים? הפורוורד הישראלי סיים עם 10 נקודות (4 מ-8 מהשדה, 2 מ-6 משלוש), 3 אסיסטים, ריבאונד וחטיפה ב-27 דקות - הפעם השביעית בתשעה משחקים שאבדיה קולע בספרות כפולות. רק שזה לא עזר לוויזארדס (מאזן 10:10) לספוג הפסד שלישי ברציפות.
אבדיה קלע את הנקודות הראשונות שלו, 3 דקות בתוך המשחק כשחטף את הכדור והעניש עם דאנק במתפרצת. 33 שניות אחר כך הוסיף עוד שתיים בחדירה, אך בוסטון, כאמור, השתלטה מהר מאוד על העניינים ופתחה מבערים, עד לפער עצום, כאמור, ברבע השלישי. הוויזארדס צימקו ל-119:107 דווקא בדקות שאבדיה היה על הספסל, אבל בראון, מלקולם ברוגדון ודריק ווייט דאגו שהניצחון יישאר בגארדן.
3 צפייה בגלריה
בראון
בראון
ערב מפלצתי. בראון
(צילום: AP)
זה היה הניצחון ה-12 ב-13 משחקים של הסלטיקס, שנמצאים בפסגת המזרח (4:16). מלבד הערב המרשים של בראון, ברוגדון (17) ו-ווייט (15) עזרו לו בחלק ההתקפי. בראדלי ביל בלט אצל המפסידה (ששיחקה ללא קייל קוזמה) עם 30 נקודות, קריסטפס פורזינגיס הוסיף 21 ומונטה מוריס קלע 16. בלילה שבין שלישי לרביעי תחזור וושינגטון לביתה ותארח את מינסוטה.