דני אבדיה המשיך בכושר הנהדר שלו הלילה (בין שבת לראשון), אך זה שוב לא סייע לוושינגטון שרשמה הפסד שישי ברציפות, 119:113 לפילדלפיה בבית, ובכך ירדה למאזן 7:2 תחת המאזן הזמני בריאן קיף ו-43:9 העונה.
הפורוורד הישראלי סיים את המשחק עם 21 נקודות (16 מהן בחצי השני) באחוזים טובים (9 מ-14 מהשדה, 1 מ-4 מהשלוש ו-2 מ-2 מהעונשין), הוסיף 13 ריבאונדים, 5 אסיסטים וחסימה, וסיים גם עם 5 איבודים ב-39 דקות. זה היה הדאבל-דאבל השני שלו תוך 24 שעות, אחרי שניפק 24 נקודות ו-11 ריבאונדים מול בוסטון.
2 צפייה בגלריה
אבדיה שומר על מקסי
אבדיה שומר על מקסי
עוד הפסד לוושינגטון. אבדיה שומר על מקסי
(צילום: Geoff Burke-USA TODAY Sports)
2 צפייה בגלריה
אבדיה
אבדיה
בכושר נהדר. אבדיה בפעולה
(צילום: Geoff Burke-USA TODAY Sports)
טייריס מקסי הוביל את המנצחת עם 28 נקודות לצד 9 ריבאונדים ו-7 אסיסטים, באדי הילד הוסיף 23 נקודות במשחקו השני במדי הסיקסרס, והאקס פקטור היה הגארד הרוקי ריקי קאונסיל שתרם 19 נקודות ו-10 ריבאונדים מהספסל, במשחק השישי ברציפות של פילדלפיה ללא ג'ואל אמביד, שעבר ניתוח בברך שמאל ביום שלישי.
פילדלפיה גברה על וושינגטון 39:48 בריבאונדים, כולל שלושה מאוחרים בהתקפה - שניים של קאונסיל - שעשו את ההבדל במהלך הרבע הרביעי הצמוד. זה סייע לסיקסרס שבמקום החמישי במזרח (21:31) לקטוע רצף של ארבעה הפסדים ולהישאר ביתרון של שני משחקים על אינדיאנה.
את המפסידה הוביל טיוס ג'ונס שקלע שיא עונתי של 25 נקודות, כולל שיא קריירה של שש שלשות, וקייל קוזמה הוסיף 21 נקודות עבור וושינגטון, שלא הובילה אחרי הרבע הראשון. היא כמעט סגרה את מה שהיה פיגור 15 נקודות בזכות ריצת 2:11 בתחילת הרבע הרביעי שצימקה את הפער לשתי נקודות בלבד, אבל זה היה הכי קרוב שהיא הגיעה.
הוויזארדס ייצאו כעת למסע משחקי חוץ מאתגר במערב, שיחל בלילה שבין שני לשלישי אצל דאלאס.