לשם שינוי, בוושינגטון יכולים להיות מעודדים. נכון, גם הלילה (בין רביעי לחמישי) הוויזארדס הפסידו (בפעם ה-17 העונה מתוך 20 משחקים), אך בניגוד למרבית הפעמים בהם ירדו מנוצחים, הפעם השחקנים של ווס אנסלד ג'וניור הציגו משחק תחרותי לאורך כל המשחק מול פילדלפיה החזקה, ולא היו רחוקים מלנצח.
דני אבדיה אומנם סיים משחק שני ברציפות עם מספר נקודות חד ספרתי, אך גם לא היה רחוק מטריפל דאבל כשלצד 8 הנקודות שקלע, רשם 8 ריבאונדים ו-8 אסיסטים (שיא עונתי חדש). את כל 8 האסיסטים שלו הוא רשם במהלך המחצית הראשונה, בה נראה נהדר והוביל את המארחת ליתרון בסיומה.
2 צפייה בגלריה
שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה עם ווס אנסלד ג'וניור
שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה עם ווס אנסלד ג'וניור
"למה דני וקוליבאלי לא משחקים יחד?". אבדיה עם ווס אנסלד ג'וניור
(AP Photo/Nick Wass)
2 צפייה בגלריה
שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה שומר על שחקן פילדלפיה סיקסרס טוביאס האריס
שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה שומר על שחקן פילדלפיה סיקסרס טוביאס האריס
שיא אסיסטים עונתי. אבדיה שומר על סיקסרס טוביאס האריס
(AP Photo/Nick Wass)
בארה"ב החמיאו לפורוורד הישראלי על היכולת שלו למצוא את חבריו הפנויים: "אבדיה עשה הכל במחצית הראשונה. ראיית המשחק שלו משובחת והוא גורם לשחקנים סביבו להיות טובים יותר. הטריפל דאבל הראשון שלו בקריירה עוד יגיע".
באתר האוהדים של וושינגטון ביקרו את ההחלטה של אנסלד ג'וניור להוריד פעם נוספת את אבדיה לספסל למשך דקות ארוכות ברבע הרביעי, ועל כך שהוא נמנע מלשתף אותו יחד עם בילאל קוליבאלי באותה חמישייה: "למה הם לא משחקים יחד? הציוות של שניהם הולך ונראה טוב יותר, אבל אנסלד ג'וניור עושה להם עוול ובקושי נותן להם לשחק יחד, במיוחד בדקות המכריעות".
אנסלד ג'וניור מצדו, כעס על השופטים, שלטענתו לא נתנו מספיק "כבוד" לשחקניו - ביניהם אבדיה - ולא שרקו בתגובה לעבירות שבוצעו עליהם. מאמן הוויזארדס הצביע על כך ששלושת החודרים הטובים ביותר של הקבוצה - קייל קוזמה, ג'ורדן פול ואבדיה לא נשלחו לקו העונשין אפילו פעם אחת במהלך המשחק. שחקני פילדלפיה אכן נשלחו לקו העונשין - 34 פעמים בכל המשחק, לעומת הוויזארדס, ש"בילו" שם 8 פעמים בלבד.