שון קמפ, אחד מכוכבי העבר הגדולים של ה-NBA, נעצר על-ידי משטרת טקומה בחשד כי ירה במהלך נסיעה ברכבו. המשטרה מסרה כי איש לא נפגע מהירי, אך קמפ בן ה-53 חשוד כי היה זה שביצע את העבירה, שעליה אפשר לקבל 10 שנות מאסר וקנס מקסימלי של 10,000 דולר.
על-פי דו"ח משטרתי, כוכב העבר האגדי של סיאטל בשנות ה-90 ומי שהופיע 6 פעמים באולסטאר ה-NBA היה מעורב בקטטה, שהובילה לבסוף לירי מתוך מכונית נוסעת, שגם נמלטה מהמקום. פרטים נוספים לא נמסרו על-ידי המשטרה.
2 צפייה בגלריה
שון קמפ
שון קמפ
הסתבך. קמפ
(צילום: AP)
2 צפייה בגלריה
שון קמפ
שון קמפ
שון קמפ בימיו הגדולים במדי סיאטל
(צילום: AP)
הפורוורד הנהדר החל את דרכו ב-NBA בעונת 1989/90 במדי סיאטל סופרסוניקס, וזאת למרות שלא שיחק כלל במכללות. בשמונה עונותיו בקבוצה (625 משחקים) קלע קמפ מעל 10,000 נקודות, כשבעונתו הטובה ביותר (1994/5) הוא השיג ממוצעים של 24.8 נקודות ו-12 ריבאונדים למשחק.
בעונת 1997/8 עבר הפורוורד לקליבלד במטרה לשפר את חוזהו, לאחר שבעלי הסוניקס סירבו להעניק את הארכת החוזה אותה ביקש. אחרי שלוש עונות במדי הקאבס בהן שיחק 204 משחקים, עבר קמפ לפורטלנד, שם החלו בעיותיו עם משקלו ושימוש בסמים ואלכוהול להעיב על הקריירה שלו.
אחרי שתי עונות החליטו הבלייזרס לוותר על שירותיו, אורלנדו לא נרתעה, אבל הגיעה לאותה מסקנה בסיומה של עונת אחת בלבד. קמפ ניסה לחזור לליגה בעונת 2005/6, כשדלאס מאבריקס ניסתה לצרף אותו לקראת הפלייאוף, אך מסיבות לא ידועות הוא לא הצליח לשחק אפילו פעם אחת. באוגוסט 2008, חתם קמפ (אז בן 39) על חוזה בפרימיאטה מונטגרנרו האיטלקית. הוא השתתף בשלושה משחקי טרום עונה, אך שב לארה"ב ותלה סופית את הנעליים.