בארה"ב, ואת זה כולם יודעים, לא קיבלו בשלוות נפש את המפלה של נבחרת הכדורסל במונדובאסקט האחרון, שהסתיימה רק עם המקום הרביעי. זה היה ברור שהנבחרת של סטיב קר תשנה פניה לקראת אולימפיאדת פריז בקיץ - והלילה (בין שלישי לרביעי) הבנו באמת עד כמה.
על-פי דיווח ב-ESPN, קר בחר את הסגל הסופי למשחקים האולימפיים, שכולל שלל כוכבי על, וביניהם את לברון ג'יימס וסטף קרי. כל זאת בניסיון לזכות בזהב אולימפי חמישי ברציפות במה שכבר מכונה הטורניר הקשה והאיכותי ביותר שהיה אי פעם.
3 צפייה בגלריה
לברון
לברון
יגבש סביבו "נבחרת חלומות". לברון
(צילום: Harry How/Getty Images)
לברון, שלא שיחק בנבחרת מאז 2012, נכלל כאמור בסגל בגיל 39 וכפי שכבר פורסם לאחרונה היה זה שיגבש "נבחרת חלומות" בהובלתו. בין שלל השמות הנוספים בסגל, על-פי אותו דיווח, אפשר למצוא גם את קרי, שמעולם לא לבש את המדים הלאומיים באולימפיאדה, קווין דוראנט, אנתוני דייויס ואפילו ג'ואל אמביד, יליד קמרון שהתלבט אם לייצג את נבחרת צרפת, ובחר בסופו של דבר בארה"ב.
עוד ברשימה: דווין בוקר, אנתוני אדוארדס, ג'ייסון טייטום, ג'רו הולידיי, באם אדבאיו וטייריס הליברטון. המקום ה-12 בסגל ייקבע אחרי מחנה האימונים בחודש יולי בלאס וגאס. השמות הבולטים שנותרו בחוץ בשלב זה הם קוואי לאונרד, ג'ימי באטלר, ג'יילן ברונסון וג'יילן בראון.
3 צפייה בגלריה
סטף קרי
סטף קרי
בכורה אולימפית. קרי
(צילום: AP Photo/Godofredo A. Vásquez)
3 צפייה בגלריה
טייטום
טייטום
גם הוא בסגל הנוצץ. טייטום
(צילום: Trevor Ruszkowski-USA TODAY Sports)
אם הגביע העולמי הוא הליגה הרגילה עבור שחקני NBA, האולימפיאדה, כידוע, היא הפלייאוף. כל שחקן רוצה להיות באולימפיאדה לפחות פעם אחת, ובכל ארבע שנים שולחת לשם ארה"ב את מיטב תוצרת ה-NBA כדי לשמור על הסדר. חוץ מאתונה 2004, האמריקאים זכו בזהב בכל אולימפיאדה מאז ברצלונה 1992, ובדרך כלל די בקלות.