1 צפייה בגלריה
מילוש תאודוסיץ' חוגג
מילוש תאודוסיץ' חוגג
מילוש תאודוסיץ' חוגג
(נעם מורנו)
המחזור ה-13 של היורוליג הושלם הערב (רביעי) עם מספר משחקים מסקרנים כאשר במוקד המפגש בין יריבתה הבאה של מכבי תל אביב, וירטוס בולוניה שגברה על אלבה ברלין של יובל זוסמן ותמיר בלאט, והמפגשים בין אנדולו אפס לבאסקוניה ומונאקו לברצלונה שהסתיימו בניצחונות חוץ.

וירטוס בולוניה – אלבה ברלין 76:85

רגע לפני שתארח את מכבי תל אביב, הקבוצה האיטלקית אירחה הערב את אלבה ברלין וצמד הישראלים תמיר בלאט ויובל זוסמן, ונראיתה טוב כבר מהפתיחה, מה שהוביל אותה ליתרון מבטיח של 11 נקודות הפרש במחצית, יתרון עליו שמרה במחצית השנייה ורשמה ניצחון חשוב לפני המפגש עם עודד קטש וחניכיו ביום שישי. מילוש תאודוסיץ’ הבלתי נגמר רשם שורה סטטיסטית נהדרת עם 11 נקודות, תשעה אסיסטים וחמישה ריבאונדים. יובל זוסמן קלע שש נקודות, הוריד ארבעה כדורים חוזרים ומסר שני אסיסטים, ואילו תמיר בלאט סיים ללא נקודות וכדורים חוזרים, אך מסר שלושה אסיסטים.

אנדולו אפס – באסקוניה 83:78

דווקא המארחת הייתה זו שפתחה את המשחק בצורה טובה יותר, והובילה בתום המחצית הראשונה ב-10 נקודות הפרש, אך מחצית שנייה חלומית של הבאסקים, כולל 12:28 לזכותם ברבע השלישי, העניקה להם את הניצחון. מרקוס הווארד בלט עם 19 נקודות, ואניה מרינקוביץ’ הוסיף 18. בעקבות התוצאה, באסקוניה עברה את אנדולו בטבלה ועלתה למקום השביעי על חשבונה. לאחר 13 מחזורים היא עם מאזן של שמונה ניצחונות וחמישה הפסדים. הקבוצה הספרדית נמצאת בכושר מצוין וזהו הניצחון השישי ברציפות שלה בכל המסגרות.

מונאקו – ברצלונה 69:63

עוד קבוצה שניצחה בחוץ ונצמדה לזאת שלפניה בטבלה היא ברצלונה, ששלטה כבר מהפתיחה במשחק. למחצית הקטלונים ירדו ביתרון של חמש נקודות, ובסיומו של הרבע השלישי ברחה ליתרון של 15 הפרש. המארחים לא אמרו את המילה האחרונה וברבע האחרון הצליחו לצמצם את הפער עד לשש נקודות, אך התעלות של בארסה ברגעים האחרונים הביאה אותה להשגת ניצחון חשוב. מי שהוביל את הספרדים היה ניקולה מירוטיץ’ שקלע 15 נקודות והוריד תשעה כדורים חוזרים, כאשר 16 נקודות של מייק ג’יימס לא הספיקו בצד השני.