1 צפייה בגלריה
ים מדר וזאק לידיי
ים מדר וזאק לידיי
ים מדר וזאק לידיי
(הטוויטר של פרטיזן בלגרד)
המחזור ה-21 ביורוליג נסגר הערב (שישי) כאשר במוקד הדרבי הגדול של העיר בלגרד בין הכוכב האדום לפרטיזן. אחרי שהמשחק הקודם בין הקבוצות במפעל נגמר בשלשת ניצחון של נמניה נדוביץ’ והחטאה על הבאזר של ים מדר, הפעם החבורה של ז’ליקו אוברדוביץ’ נקמו ביריבה המרה עם ניצחון 78:79, שקירב אותם לאיזור הקרבות על הכניסה לפלייאוף. בנוסף, באסקוניה גברה על אנדולו במשחק מותח ובאיירן מינכן ניצחה את וירטוס בולוניה.

הכוכב האדום בלגרד (11:10) – פרטיזן בלגרד (11:10) 79:78

אחרי שפתחו רע את העונה והשתפרו לקראת הסיבוב הראשון, משהו לא טוב עובר על הכוכב האדום. הערב, במגרשה הביתי והמיתולוגי ה’פיוניר’, החבורה של דושקו איבאנוביץ’ הפסידה את בפעם השלישית בארבעת המשחקים האחרונים והפעם ליריבתה המרה, שהייתה ביתרון קטן כמעט לכל אורך ההתמודדות. הנציג הישראלי של המנצחת, ים מדר, שיחק קצת פחות מחמש דקות וקלע חמש נקודות. זאק לידיי הוביל עם 20 נקודות, כאשר בצד השני ה-MVP של חודש דצמבר, לוקה וילדוסה, קלע 26 ויחד עם 23 נקודות של נדוביץ’ זה לא הספיק לניצחון.

באסקוניה (9:12) – אנדולו אפס (11:10) 111:114

משחק גדול בוויטוריה שמסתיים עם קאמבק נהדר וניצחון ראשון של הקבוצה המקומית בסיבוב השני. אלופת אירופה לא מצליחה להתייצב, אבל עדיין נמצאת במרחק ניצחון אחד מהמקום שמוביל לפלייאוף. היתרון עבר מכל צד ולבסוף התייצב על יתרון טורקי, שגם הגיע לדו ספרתי, אבל קאמבק ספרדי נהדר נגמר עם נקודות היחידות של דאולטון הומס, שקלע את השלשה שקבעה שוויון 98:98 ושלחה את המשחק להארכה. מתיו קוסטייו לקח על עצמו אחריות ויחד עם דריוס תומפסון הם השאירו את הניצחון בבית ומנעו התדרדרות נוספת במצבם. השניים גם היו המצטיינים במשחק, כאשר הפורוורד/סנטר קלע 33 נקודות והרכז הוסיף 19 נק’ ו-16 אסיסטים. שיין לארין הוביל את המפסידה עם 21 נק’, ואסילייה מיצ’יץ’ ורודריג בובואה קלעו 19 כ”א.

באיירן מינכן (12:9) – וירטוס בולוניה (12:9) 84:91

הבווארים הצליחו להמשיך את התקופה הטובה שלהם עם ניצחון רביעי בחמשת המשחקים האחרונים. היתרון הגרמני לא הוטל בספק לאורך רוב שלבי המשחק, כאשר האיטלקים התעסקו בעיקר בלרדוף ואיבדו את המומנטום ברבע השלישי, אליו ירדו בפיגור דו ספרתי. למרות ניסיונות לקאמבק, שתי הקבוצות סיימו את המחזור באותו מאזן ועדיין רחוקות מאיזור הפלייאוף. אוגוסטין רוביט הוביל את הבווארים עם 18 נקודות, מילוש תאודוסיץ’ ואייסיה קורדינייר עם 14 לכל אחד בצד השני.