1 צפייה בגלריה
ניקולה מירוטיץ' עולה לזריקה
ניקולה מירוטיץ' עולה לזריקה
ניקולה מירוטיץ' עולה לזריקה
(טוויטר)
המחזור ה-24 ביורוליג שוחק הערב (חמישי), על אף משחק אחד שנדחה בין ריאל מדריד לאנדולו אפס, בעקבות האסון הגדול שפקד את טורקיה השבוע. במשחקים שכן שוחקו חוץ ממשחקה של מכבי ת”א, פרטיזן בלגרד ניצחה 71:82 את באיירן מינכן, וברצלונה הביסה 75:92 את וירטוס בולוניה האיטלקית.

וירטוס בולוניה – ברצלונה 92:75

הקבוצה של שאראס לא התקשתה במיוחד מול האיטלקים שעוד מחפשים את דרכם במפעל והביסו אותם בביתם. החבורה הספרדית שיתקה לחלוטין את התקפת הקבוצה הביתית שלא עברה את רף ה-12 נקודות לאורך שלושת הרבעים האחרונים. ברבע האחרון האיטלקים ניצחו 18:36, אך כל שעשו היה להוריד את ההפרש העצום, וסיימו כאמור עם הפסד 92:75 ביתי לשחקני הקבוצה הקטלונית. ניקולה מירוטיץ’ הוביל את קלעי הקבוצה האורחת עם 17 נק’, מוחמדו ג’ייטה קלע 14 מנגד אך ללא הועיל.

באיירן מינכן – פרטיזן בלגרד 82:71

החבורה של אנדריאה טרינקיירי סובלת מעונה רעה במיוחד, וגם הערב נראתה רע מול הקבוצה של ז’ליקו אוברדוביץ’. לאחר רבע ראשון שוויוני שהסתיים בתוצאה 19:19, הסרבים הצליחו לייצר בריחה ברבע השני, לא הסתכלו אחורה ושמרו על ההפרש באיזורי הדו ספרתי לאורך כל המשחק באאודי דום במינכן. קווין פאנטר הוביל את קלעי הוארחת עם 19, כשגם מתיאס לאסור, ג’יימס נאנאלי ודנטה אקסום קולעים בספרות כפולות. הנציג הישראלי בבלגרד, ים מדר, סיים ערב סולידי עם ארבע נקודות, ארבעה ריבאונדים ושני אסיסטים בניצחון 71:82 של קבוצתו על הבווארים.