2 צפייה בגלריה
מייק ג'יימס
מייק ג'יימס
מייק ג'יימס
(הטוויטר של מונאקו)
המחזור ה-32 של היורוליג נמשך הערב (שישי) כשבמוקד מונאקו הבטיחה את הביתיות בטופ 8 של המפעל אחרי 81:84 אצל באיירן מינכן. בנוסף, אולימפיאקוס עשתה צעד נוסף אל עבר הבטחת הפסגה עם ניצחון בדרבי הגדול ביוון, ז’לגיריס חזק במאבק על הפלייאוף אחרי שגברה על ולנסיה והכוכב האדום ניצחה את וילרבאן.

באיירן מינכן – מונאקו 84:81

הצרפתים היו צריכים לנצח כדי לא להמשיך לתת למכבי תל אביב לחלום על המקום הרביעי, ובעקבות ההפסד של פנרבחצ’ה מאוחר יותר הם הבטיחו סופית את הביתיות בשלב הבא. מייק ג’יימס הפציץ שש שלשות ו-28 נקודות כדי להוביל את המנצחת.

ז’לגיריס – ולנסיה 74:95

הליטאים רשמו ניצחון קל מאוד, אך חשוב מאוד. בעקבות שתי הנקודות, המארחים לא נתנו לבאסקוניה, אנדולו ופרטיזן בלגרד את האפשרות להתרחק והם יכולים להמשיך לחלום על הטופ 8. לוקאס לקאביצ’יוס בלט עם 16 נקודות אצל המנצחת, 18 נק’ של ג’יימס ווב לא הספיקו מנגד.
2 צפייה בגלריה
איגנאס ברזדייקיס
איגנאס ברזדייקיס
איגנאס ברזדייקיס
(הטוויטר הרשמי של ז'לגיריס)

אולימפיאקוס – פנאתינייקוס 73:81

הניצחון בדרבי הוא של החבורה של גיורגוס ברטסוקאס, שעשתה צעד נוסף אל עבר הבטחת המקום הראשון בתום העונה הסדירה. אקס מכבי תל אביב טייריק בלאק כיכב עם 21 נקודות כשהוא נעזר גם ב-19 נקודות נוספות של אלכסנדר וזנקוב. העונה הקשה של האורחת קיבלה חותמת נוספת עם הפסד ליריבה המרה.

וילרבאן – הכוכב האדום 76:60

בקרב חסר חשיבות כלשהי, הצרפתים הסתפקו במחצית שנייה טובה כדי לגבור על האחרונה בטלה, שירדה למאזן רע של שמונה ניצחונות לצד 24 הפסדים. ננדו דה קולו קלע 14 נקודות אצל המפסידה, אובריץ’ תרם 18 אצל המנצחת.