1 צפייה בגלריה
סשה וזנקוב חוגג
סשה וזנקוב חוגג
סשה וזנקוב חוגג
(האתר הרשמי של אולימפיאקוס)
אחרי שני ניצחונות החוץ של מכבי תל אביב ופרטיזן בלגרד אמש, המשחקים הראשונים של שתי סדרות הפלייאוף ביורוליג נמשכו הערב (רביעי) כאשר בסדרה המקבילה לזאת של הצהובים מול מונאקו, הפעם הצד האדום ניצח כאשר אולימפיאקוס שמרה על הבית מול פנרבחצ’ה עם 68:79. בצד השני של עץ הטבלאות, ברצלונה הביסה 69:91 את ז’לגיריס, שתארח את הפיינל פור. המשחק השני בשתי הסדרות ייערך ביום שישי.

ברצלונה – ז’לגיריס קובנה 69:91 (0:1)

החבורה של שאראס שמרה על הבית במשחק בו ניצחונה לא היה מעורער לרגע בזכות שליטה קטלונית בתוך הצבע ומחוץ לקשת, מה שעזר לה לפתוח את הסדרה ברגל ימין. ניקולה מירוטיץ’ פתח בצורה טובה מאוד את המשחק ויחד עם סרטאץ’ שאנלי הם הובילו את המארחת ליתרון דו ספרתי, ממנו לא ירדו עד לסיום. הסנטר הטורקי הוביל את הקלעים עם 17 נקודות, הספרדי הוסיף 15 משלו. איגנאס ברזדייקיס הוביל את הליטאים עם 14.

אולימפיאקוס – פנרבחצ’ה 68:79 (0:1)

גם המדורגת ראשונה עברה משוכה ראשונה בדרך לפיינל פור, אבל בניגוד לסגניתה זה הלך לה קצת יותר קשה. הטורקים, ללא סקוטי ווילבקין הפצוע, רצו 2:10 ברבע הראשון כדי לרדת אליו ביתרון ואף שמרו עליו לאורך כמעט כל המשך המחצית, אבל שלשה גדולה של קוסטאס פאפאניקולאו העבירה את היתרון לצד המארח. יום גדול מחוץ לקשת של אייזיאה כנעאן (5/6 לשלוש ברבע השלישי, 18 נק’ במשחק) מהלכים חשובים של שאקיל מקיסיק (11 נק’) ועוד משחק נהדר של ה-MVP לעתיד סשה וזנקוב, שהוביל עם 19 נקודות, עזרו ליוונים שקלעו 16 שלשות ב-55% להשאיר את הניצחון בבית. מנגד, 15 נקודות של אדריאן מוטלי לא עזרו לטורקים.