1 צפייה בגלריה
דאנטה אקסום
דאנטה אקסום
דאנטה אקסום
(הטוויטר הרשמי של פרטיזן בלגרד)
אחרי שני הניצחונות של פרטיזן בלגרד על ריאל מדריד על אדמת ספרד בשני המשחקים הראשונים בסדרת רבע גמר היורוליג והקטטה החריגה שהתרחשה על הפרקט בשבוע שעבר, הסדרה הגיעה הערב (שלישי) לסרביה ואוהדי פרטיזן, כצפוי, הכינו “קבלת פנים חמה” לשחקני הבלאנקוס, שספגו קריאות בוז צורמות לאורך כל החימום וגם בהגעה להיכל, כשהיו בתוך האוטובוס.
למרות זאת ולמרות האווירה הלוהטת ששררה באולם בבלגרד, הספרדים הצליחו לנצח הערב 80:82 ולצמק את תוצאת הסדרה ל-2:1. הלבנים חסרו את גרשון יאבוסלה שהורחק עד לתום העונה את גבריאל דק שהורחק למשחק אחד בעקבות האירועים בסיום המשחק הקודם, ואילו הסרבים חסרו את קווין פאנתר ומתיאס לסור שהורחקו גם הם בעקבות אותם האירועים.
עם דחיפת הקהל, פרטיזן החלה את המשחק בבליץ והובילה כבר ברבע הראשון ב-15 הפרש. אולם האורחת הצליחה לחזור לעניינים וירדה אל ההפסקה בפיגור של שלוש נקודות בלבד. במחצית השנייה הבלאנקוס הפכו את הקערה על פיה ולבסוף ניצחו בזכות שלשת קלאץ’ גדולה של נייג’ל וויליאמס-גוס. ים מדר מילא את מקומו של קווין פאנתר בצורה טובה והעמיד שורה סטטיסטית נאה של 12 נקודות, שישה ריבאונדים ושלושה אסיסטים.