2 צפייה בגלריה
שחקני ריאל מדריד חוגגים
שחקני ריאל מדריד חוגגים
שחקני ריאל מדריד חוגגים
(הטוויטר של ריאל מדריד)
מלבד הניצחון של מכבי ת”א על פנרבחצ’ה התקיימו הערב (חמישי) עוד מספר משחקים במחזור התשיעי של היורוליג. אולימפיאקוס המתאוששת חיברה ניצחון שני ברציפות, אולימפיה מילאנו התאוששה ופירקה את אנדולו אפס ורק ריאל מדריד המשיכה בשלה עם ניצחון שמיני והיא עדיין ללא הפסד העונה, כשעצרה את מונאקו אחרי חמישה ניצחונות רצופים במפעל.

אולימפיאקוס – הכוכב האדום 83:88

אחרי הניצחון על מכבי ת”א סגנית אלופת אירופה המשיכה את המגמה עם ניצחון שני ברציפות, בעיקר בזכות רבע שלישי של 9:19. אלק פיטרס המצטיין של היוונים עד כה העונה המשיך בכושר אדיר עם 28 נקודות, אייזיאה קנאן הוסיף 15 ומוסטפה פאל תרם 14 ו-14 ריבאונדים. נמניה נדוביץ’ הצטיין אצל הסרבים עם 26 נק’ שלא הספיקו ליאניס ספרופולוס.

אולימפיה מילאנו – אנדולו אפס 76:92

הקבוצה של אטורה מסינה פתחה רע מאוד את העונה והכול התנקז להתפוצצות על הטורקים. המשחק היה יחסית צמוד, עד שברבע הרביעי האיטלקים ברחו ורשמו ניצחון בית שני ברציפות במפעל. שאבון שילדס קלע 18 נק’ ודבון הול הוסיף 15 מהספסל, בעוד וויל קלייבורן הוליך את המפסידה עם 18 ואחרי שני ניצחונות אנדולו שוב הפסידה והיא במאזן 5:4 שלילי.
2 צפייה בגלריה
אלכס פוית'רס מטביע
אלכס פוית'רס מטביע
אלכס פוית'רס מטביע
(הטוויטר של מילאנו)

ריאל מדריד – מונאקו 73:91

מי יעצור את אלופת אירופה? הקבוצה של צ’וס מתאו עלתה למאזן 0:8 עם עוד ניצחון חד צדדי, הפעם על הקבוצה מהנסיכות, שהצליחה לצמצם ברבע האחרון ונמנעה מהשפלה גדולה. דזנאן מוסא הוביל את הבלאנקוס עם 21, סרחיו יול הוסיף 14 ופקונדו קמפאצו, וינסנט פוארייה ואדי טבארס קלעו 12 כ”א. דונטאס מוטיונאס קלע 14 לצרפתים שנעצרו אחרי חמישה ניצחונות.