2 צפייה בגלריה
שחקני וירטוס בולוניה חוגגים
שחקני וירטוס בולוניה חוגגים
שחקני וירטוס בולוניה חוגגים
(הטוויטר של וירטוס בולוניה)
מלבד המשחק המשוגע של ריאל מדריד, עונת היורוליג העמוסה נמשכה הערב (שישי) עם המחזור ה-19 וראשונה לחגוג ביום המשחקים הגדוש הייתה וירטוס בולוניה שניצחה בקלילות 68:83 בחוץ את אלבה ברלין, חמישה ימים לפני המפגש מול מכבי תל אביב.
האיטלקים, מקום 2 במפעל, המשיכו בעונה המדהימה שלהם (כן כן, לא פחות) והשיגו את ניצחונם ה-14 העונה באירופה מול חמישה הפסדים, עבור הגרמנים זה כבר היה הפסד מספר 16 והם סוחבים את כל טבלת היורוליג על הגב, במקום האחרון כמובן.
בראיינט דאנסטון המנוסה הוביל את המנצחת עם 12 נקודות ו-6 כדורים חוזרים, מתאו ספאגנולו קלע הכי הרבה אצל המארחת – 13 נקודות.
בנוסף, ברצלונה, שניצחה לפני יומיים את ריאל מדריד, סגרה שבוע חלומי עם ניצחון נוסף, הפעם אחרי מהפך גדול ו-85:89 על באסקוניה. הבלאוגרנה כבר היו בפיגור דו ספרתי בפתיחת הרבע האחרון, אך הצליחו להפוך בענק בדקות הסיום ולרשום ניצחון 13 מול 6 הפסדים.
2 צפייה בגלריה
יאן וסלי
יאן וסלי
יאן וסלי
(הטוויטר של ברצלונה)
עבור באסקוניה היה זה כבר הפסד מספר 9 העונה, 21 נקודות של מרקוס הווארד לא הספיקו לבאסקים. יאן וסלי, הסנטר הצ’כי הבלתי נגמר, סיפק משחק מצוין בצבע עם 22 נקודות.
בנוסף, מילאנו הביסה בביתה 62:76 את באיירן מינכן, שסגרה שבוע לא טוב עם שני הפסדים ובמאזן 11:8. עבור האיטלקים זה היה הניצחון השמיני באירופה, וכעת שתי הקבוצות במאזן זהה. דבון הול הוביל את המנצחת עם 19 נקודות, סרג’ איבקה הוותיק קלע 16 נקודות עבור הבווארים.