2 צפייה בגלריה
ריאל מדריד - ליון וילרבאן
ריאל מדריד - ליון וילרבאן
ריאל מדריד - ליון וילרבאן
(הטוויטר של ריאל מדריד)
במקביל למשחקה של מכבי תל אביב נגד בסקוניה, המחזור ה-25 ביורוליג נערך הערב (חמישי) עם שלושה מפגשים מסקרנים כאשר במוקד ריאל מדריד הראשונה גברה על ליון וילרבאן 79:86. במשחקים נוספים, אולימפיאקוס ניצחה את באיירן מינכן 72:76 בתום מותחן, ו-ולנסיה השיגה ניצחון חשוב נגד אלבה ברלין בדמות 66:81.

ריאל מדריד – ליון וילרבאן 79:86

הספרדים מצמרת היורוליג רשמו ניצחון נהדר. המשחק נפתח בשליטה של הקבוצה מבירת ספרד עם דומיננטיות מוחלטת, עד הרבע האחרון בו הצרפתים החליטו לעשות צרות, אך יכולת אדירה של גרשון יאבוסלה שקלע 26 נקודות, הספרדים המשיכו בריצה הנהדרת.
ריאל כאמור, במקום הראשון ביורוליג עם מאזן אדיר של 3:22 ניצחונות, בעוד החבורה הצרפתית נמצאת במקום ה-17, האחד לפני אחרון, ומחזיקה במאזן של 21:6.

באיירן מינכן – אולימפיאקוס 76:72

היוונים רשמו נקודות חשובות בצמרת היורוליג נגד הגרמנים. האורחת פתחה מצוין את המשחק, אך ברבע השני המארחת לקחה את המושכות והצליחה להפוך את התוצאה. במחצית השנייה הסיפור היה שונה, היוונים העלו הילוך, ובעזרת יכולת נהדרת של תומאס וולקופ, שסיים עם 16 נקודות ועוד שמונה אסיסטים, היוונים השיגו את הניצחון החשוב בתום מותחן.
סיליביאן פרנסיסקו וסרג’ איבקה רשמו משחק מצוין עבור הגרמנים עם 18 נקודות כל אחד, אך זה לא הספיק עבור הניצחון והיוונים כעת, עלו למאזן של 11:14. באיירן מנגד במקום ה-14 עם מאזן של 15:10.

אלבה ברלין – ולנסיה 81:66

הספרדים הפגינו עליונות לאורך כל ההתמודדות ופתחו פער משמעותי, עד הרבע האחרון בו הגרמנים עשו קולות של חזרה, אך יכולת נהדרת של סמי אוג’לייה שקלע 18 נקודות והוסיף שבעה ריבאונדים, נתנה לספרדים את הניצחון היקר שהעלה אותם למאזן של 12:13, לאחר שני הפסדים רצופים בכל המסגרות.
מאט תומאס הציג יכולת טובה בצד המפסיד עם 15 נקודות, אך לא עזר לקבוצתו שנמצאת במאבקי התחתית, והגרמנים כעת נמצאים במקום האחרון ביורוליג עם מאזן של 20:5.
2 צפייה בגלריה
שחקני ולנסיה מרוצים
שחקני ולנסיה מרוצים
שחקני ולנסיה מרוצים
(האתר הרשמי של ולנסיה)