3 צפייה בגלריה
נועם יעקב מוביל כדור
נועם יעקב מוביל כדור
נועם יעקב מוביל כדור
(הטוויטר של וילרבאן)
היורוליג מתקרבת לשלבי ההכרעה לפני הכניסה לפלייאוף והקבוצות מגבירות קצב. היום (שישי) ננעל המחזור ה-29 בליגה הטובה באירופה כשבמוקד, ריאל מדריד חזרה לנצח כשחגגה על בולוניה. בנוסף, אנדולו אפס נכנעה לווילרבאן ונועם יעקב, ששבר שיא אישי ביורוליג. גם באיירן מינכן רשמה ניצחון עם 58:64 על ז'לגיריס.

וילרבאן - אנדולו אפס 80:84

המשחק היחיד הצמוד של הערב. שתי קבוצות שלא יגיעו לפלייאוף כשהאורחת עדיין במרוץ לפליי-אין סיפקו משחק נפלא בו דווקא הצרפתים מהמקום הלפני אחרון ניצחו את הטורקים, שכבר מזמן לא אותה קבוצה שהם היו פעם. נועם יעקב שיחק 17 דקות בצד של המנצחת ורשם ארבע נקודות, שישה אסיסטים ושלושה ריבאונדים. אגב, זה שיא אסיסטים של הישראלי ביורוליג. טימותי קבארו היה מעל כולם עם 21 נקודות.

וירטוס בולוניה - ריאל מדריד 89:74

משבר? אלופת אירופה יצאה מרצף של שלושה הפסדים רצופים עם ניצחון חשוב, שגם עוזר מעט למכבי תל אביב. הבלאנקוס שלטו מהפתיחה ועלו ליתרון דו ספרתי, עליו שמרו למשך כמעט כל ההתמודדות וזאת למרות ניסיון קאמבק קטן של האיטלקים בסוף. למרות הרצף שקדם למפגש הזה, הבלאנקוס עדיין במקום הראשון בפער לא קטן.
3 צפייה בגלריה
גבריאל דק על אנטה זיזיץ'
גבריאל דק על אנטה זיזיץ'
גבריאל דק על אנטה זיזיץ'
(הטוויטר של ריאל מדריד)

באיירן מינכן - ז'לגיריס 58:64

במשחק חשוב על הקרב על הפליי-אין, החבורה של פאבלו לאסו יצאה עם ידה על העליונה. לליטאים הייתה הזדמנות להשתוות במאזן ליריבה, אך הם לא עשו זאת למרות שחזרו מהפרש דו ספרתי וכפו משחק צמוד. דווין בוקר הוביל אצל המנצחת עם 20 נקודות, 21 של קינן אוונס, אקס מכבי תל אביב, לא הספיקו.
3 צפייה בגלריה
קינן אוונס
קינן אוונס
קינן אוונס
(האתר הרשמי של ז'לגיריס)