1 צפייה בגלריה
ניק קלאת'ס
ניק קלאת'ס
ניק קלאת'ס
(הטוויטר הרשמי של פנרבחצ'ה)
המחזור ה-30 של היורוליג נמשך הערב (רביעי) עם ארבעה משחקים נוספים, כשבמוקד קרב הצמרת בין פנרבחצ'ה ושאראס לברצלונה האקסית שהסתיים בניצחון 74:88 לטורקים. מונאקו נכנעה 98:80 למילאנו וירדה למקום החמישי, פנאתינייקוס עלתה למקום השלישי בזכות 76:89 על הכוכב האדום. במשחק הנועל ולנסיה גברה 68:70 על באיירן מינכן.

פנרבחצ'ה - ברצלונה 74:88

הטורקים פתחו את המשחק בצורה מצוינת בדרך ליתרון 25:46 בהפסקה. הקטלונים התאוששו ברבע השלישי, אך זה לא עזר להם למנוע את ההפסד. שאראס השלים ניצחון 11 ברציפות בכל המסגרות ורביעי במסגרת היורוליג, כל הארבעה הגיעו נגד קבוצות ספרדיות, באסקוניה, ריאל מדריד, ולנסיה וברצלונה. סקוטי ווילבקין הוביל את המנצחת עם 18 נקודות, ים מדר לא שותף. הטורקים כעת במקום הרביעי במאזן דומה לפנאתינייקוס השלישית ומונאקו החמישית, עם ניצחון אחד פחות מברצלונה השנייה.

מונאקו - מילאנו 98:80

המארחת הגיעה למשחק כשהיא ברצף של שמונה ניצחונות במפעל האירופי הבכיר, אך דווקא האטילקים יצאו עם ידם על העליונה. החבורה של אטורה מסינה פתחה מצוין ומשם לא הסתכלה אחורה, ניקולה מירוטיץ' הוביל את קלעי המנצחת, ששלטה במשחק כמעט לכל אורכו עם 21 נקודות. מילאנו התקרבה לכדי ניצחון אחד מפרטיזן, שבמקום העשירי המוביל לפליי אין, מונאקו כאמור, ירדה למקום החמישי, אך מאזן דומה לפנאתינייקוס ופנרבחצ'ה שמעליה.

הכוכב האדום - פנאתינייקוס 89:76

היוונים השיגו ניצחון חשוב במטרה להבטיח את המקום שלהם בשש הראשונות וחלפו על פני פנרבחצ'ה ומונאקו בדרך למקום השלישי. הפסד שישי ברציפות ביורוליג לכוכב האדום. מתיאס לסור הוביל את הקלעים של המנצחת עם 19 נקודות, קוסטאס סלוקאס הוסיף דאבל-דאבל של 17 נקודות ו-10 אסיסטים.

ולנסיה - באיירן מינכן 68:70

שתי הקבוצות הגיעו למשחק כשהן במאזן דומה וכשניצחון יהיה משמעותי מאוד עבורן בקרב על המקום בפליי אין. בדקות ההכרעה הגרמנים כבר כמעט מחקו פיגור שבע נקודות, אך לוצ'יץ' החטיא שלשה שיכלה להפוך את התוצאה ובסיום 68:70 לוולנסיה. כריס ג'ונס הוביל את קלעי המנצחת עם 19 נקודות. וולנסיה השתוותה במאזן לפרטיזן בלגרד העשירית.