2 צפייה בגלריה
קוואריוס הייס
קוואריוס הייס
קוואריוס הייס
(הטוויטר של ז'לגיריס קובנה)
סיום העונה הסדירה ביורוליג כבר מעבר לפינה והערב (חמישי) יצא לדרך המחזור ה-31. ז'לגיריס קובנה השלימה שבוע חלומי עם ניצחון ביתי ענק על בסקוניה, אולימפיאקוס רשמה ריצה מדהימה ברבע האחרון ונמנעה ממבוכה מול וילרבאן, ריאל מדריד ניצחה את פרטיזן בלגרד ואנדולו אפס כמעט איבדה יתרון דו ספרתי אבל גברה על אלבה ברלין.
ז'לגיריס קובנה (18:13) - בסקוניה (15:16) 76:94

מכבי ת"א אומרת תודה. הסיכוי של הליטאים להגיע לפליי-אין הוא קלוש מאוד, אבל בשבוע האחרון הקבוצה של אנדראה טרינקיירי רשמה שני ניצחונות ביתיים גדולים שבעיקר משרתים את הצהובים וגם משאירים אותה בתמונה. אחרי שחגגה על וירטוס בולוניה, היא הביסה גם את הספרדים, בערב בו הובילה ושלטה לחלוטין לאורך כל המשחק.

קינן אוונס, שחקן מכבי ת"א לשעבר, ניצח על החבורה עם 20 נק', קוואריוס הייז הוסיף 17 מהספסל ואדגראס אולאנובס קלע 11. מנגד, קודי מילר מקינטייר הוביל את המפסידה עם 16 נק', מרקוס הווארד קלע 14 בערב של 2 מ-9 בלבד מחוץ לקשת, וניה מרינקוביץ' וצ'ימה מונקה תרמו 12 נק' כ"א. הקבוצה של דושקו איבנוביץ' במקום התשיעי.
אולימפיאקוס (12:19) - וילרבאן (24:7) 64:80
היוונים פתחו היטב וברחו ליתרון דו ספרתי, אבל הצרפתים גילו אופי ולא ויתרו כשחזרו לעניינים ברבע שלישי מצוין. באמצע הרבע האחרון עוד היינו בשוויון 61, אך משם סגנית אלופת אירופה רצה 0:16 והשיגה ניצחון שנותן לה הרבה מאוד אוויר. אלק פיטרס הוביל את האדומים עם 17 נק' ומוסטפה פאל הוסיף 12, 14 של טימותי לואו קבארו לא הספיקו.

פרטיזן בלגרד (17:14) - ריאל מדריד (6:25) 88:76

הסרבים קיוו לנקמה על הפלייאוף בעונה שעברה וידעו שהם חייבים לנצח במאבק על הפליי-אין, אך פגשו את מריו הזוניה בהופעה אדירה עם 25 נק' ו-6/8 מהשדה. הבלאנקוס ממשיכים לשייט בצמרת הטבלה, הקבוצה של ז'ליקו אוברדוביץ' קיבלה 19 נק' מפרנק קמינסקי ו-16 מקווין פאנטר וג'יימס נאנלי, אך זה לא הספיק מול אלופת אירופה.

אנדולו אפס (17:14) - אלבה ברלין (26:5) 84:85

הטורקים היו משוכנעים שהם בדרך לטיול קליל ובהפסקה החזיקו ביתרון שיא של 13, אלא שלגרמנים היו תוכניות אחרות. ריצת 2:18 במהלך הרבע השלישי סידרה מהפך וגם ברבע האחרון היתרון נע מצד לצד והאורחים קיבלו הזדמנות לנצח, אך טייריק ג'ונס בחסימה גדולה עצר את מרטין הרמנסון וסידר שבוע יורוליג מושלם לקבוצה מאיסטנבול.
2 צפייה בגלריה
טייריק ג'ונס ודן אוטורו בטירוף
טייריק ג'ונס ודן אוטורו בטירוף
טייריק ג'ונס ודן אוטורו בטירוף
(הטוויטר של אנדולו אפס)
אלייז'ה בראיינט הציג ערב כמעט מושלם עם שיא קריירה ביורוליג של 24 נק' וויל קלייבורן הוסיף 13 ורודריג בובואה קלע 11. אנדולו עדיין השאירה לעצמה סיכוי להיכנס לפליי-אין ובמחזור הבא היא תצא למשחק של להיות או לחדול אצל בסקוניה. מאט תומאס ולואיס אולינדה הובילו את נועלת הטבלה עם 17 נק' כ"א, כריסט קומאג'ה רשם 11 ו-10 ריב'.