2 צפייה בגלריה
ג'יילן ברונסון בטירוף
ג'יילן ברונסון בטירוף
ג'יילן ברונסון בטירוף
(רויטרס)

ניו יורק ניקס (2) - אינדיאנה (0) 121:130

הקבוצה מניו יורק הפגינה אופי גדול במדיסון סקוור גארדן והצליחה לנצח אחרי שאיבדה את או ג'י אנונובי עם פציעה בירך האחורי, וכאשר ג'יילן ברונסון שיחק במחצית השנייה למרות כאבים בידו. הגארד ירד לחדרי ההלבשה במהלך הרבע השני כשהוא כאוב ועם 5 נקודות בלבד בשלב הזה, אך הצליח לחזור למשחק בפתיחת המחצית השנייה בה סיפק 24 נקודות ו-29 בסך הכל.
הפייסרס ניצלו את ההיעדרות של ברונסון ברבע השני וירדו להפסקה ביתרון של 10 נקודות, כאשר באותן הדקות אנונובי סחב את הניקס על גבו עם 22 נקודות במחצית הראשונה של המשחק, בדרך ל-28 בסך הכל.
דווקא אחרי חזרתו של ברונסון, היה זה תורו של אנונובי להיפצע בשיא המומנטום של הניקס שהצליחו למחוק את הפיגור בו היו ואף לעלות ליתרון של 9 נקודות. מי שלקחו על עצמם יותר היו דונטה דיווינצ'נזו עם 28 נקודות, ג'וש הארט שסיים עם 19 נקודות, 15 ריבאונדים ו-7 אסיסטים, ואייזיאה הרטנשטיין שהוסיף 14 נקודות, 12 כדורים חוזרים ו-8 אסיסטים.
2 צפייה בגלריה
אננובי לפני הפציעה
אננובי לפני הפציעה
אננובי לפני הפציעה
(רויטרס)
המפתח היה הרבע השלישי המצוין של הניקס שרשמו בו 18:36, ועל היתרון הזה הם שמרו ברבע האחרון בדרך ל-0:2 בסדרה, שתעבור כעת לאינדיאנה. טייריס הליבורטון היה טוב בשורות הפייסרס וקלע 34 נקודות לצד 9 אסיסטים, אובי טופין הוסיף 20 נקודות מול האקסית וטי ג'יי מקונל סיים 10 נקודות ו-12 אסיסטים. פסקאל סיאקם סיים משחק מאכזב נוסף עם 14 נקודות ומיילס טרנר נעצר על 6 בלבד. בלי יכולת משופרת מאוד של שניהם יהיה קשה לאינדיאנה לחזור לסדרה.