2 צפייה בגלריה
שחקני ניו יורק ואינדיאנה
שחקני ניו יורק ואינדיאנה
שחקני ניו יורק ואינדיאנה
(רויטרס)
אינדיאנה כפתה הבוקר (שבת) משחק שביעי ומכריע מול ניו יורק אחרי שגברה עליה 103:116 בתצוגה משכנעת והשוותה את חצי גמר המזרח ל-3:3. אחרי התבוסה ב-30 הפרש, הפייסרס בהחלט הראו שעדיין יש להם מה למכור והפכו את הסדרה למרתקת ביותר, כשעל הדרך שמרו על מאזן ביתי מושלם במשחקי הפלייאוף שלהם העונה (6/6).
הניקס ירדו ביתרון מינימלי של נקודה בסיום הרבע הראשון, אך הפייסרס עלו חדים יותר לרבע השני והפכו ל-10 הפרש בהפסקה, כשלוח התוצאות הראה 51:61 לאינדיאנה.
ג'וש הארט נפצע בבטנו במהלך הרבע הרביעי ולא יכול היה להמשיך לשחק למרות שניסה. בהיעדרו הצליחו הפייסרס לבסס משמעותית את היתרון שלהם בדרך למשחק מכריע. עדיין לא ברור מה מצבו של הארט לקראת המשחק המכריע.
2 צפייה בגלריה
ג'יילן ברונסון
ג'יילן ברונסון
ג'יילן ברונסון
(רויטרס)
הניקס מצידם יארחו משחק שביעי במדיסון סקוור גארדן לראשונה מאז ההפסד לאינדיאנה ב-1995. המפגש המכריע בחצי גמר הפלייאוף ייערך ביום ראשון בשעה 22:30.
ג'יילן ברונסון רשם הופעה חלשה כולל 11 החטאת רצופות, הרצף השלילי הארוך בקריירה שלו. אחרי שקלע 44 נקודות במשחק הקודם, הוא קלע רק חמש נקודות במחצית הראשונה עם 2 מ-13 מהשדה.
פסקאל סיאקם בלט אצל המנצחת עם 25 נקודות, חמישה אסיסטים ושבעה ריבאונדים, מיילס טרנר הוסיף 17 נקודות ושמונה ריבאונדים. בצל השני ברונסון שיפר את מאזנו במחצית השנייה וסיים עם 31 נקודות, מיילס מקברייד הוסיף 20 נקודות משלו.