4 צפייה בגלריה
מריו הזוניה
מריו הזוניה
מריו הזוניה
(רויטרס)
אחרי שזהות העולה הראשונה לגמר נקבעה כשפנאתינייקוס ניצחה את פנרבחצ׳ה, המשחק השני בפיינל פור שוחק בשחזור הגמר מהעונה שעברה, כשריאל מדריד גברה 76:87 על אולימפיאקוס והעפילה לגמר היורוליג.
הספרדים פתחו בטירוף מהרגע הראשון ועלו ליתרון דו ספרתי כבר בסוף הרבע הראשון עם 18 הפרש. ברבע השני היוונים עוד ניסו לחזור, אך התקשו והיתרון הגדול של ריאל נשמר.
בחצי השני, אלק פיטרס לקח את העניינים לידיו וניסה להצעיד את אולימפיאקוס חזרה למשחק כשלא הפסיק לקלוע והצליח לצמק ל-13 הפרש. בחצי השני היוונים כבר הורידו את היתרון לחד ספרתי, אך ריאל התעשתה והחזירה לעצמה את המשחק כשדז׳אנן מוסה בלט.
בסיום, ריאל מדריד ניצחה 76:87 והעפילה כאמור לגמר היורוליג שם יפגשו את פנאתינייקוס, שניצחה מוקדם יותר את פנרבחצ׳ה 57:73, למפגש מסקרן על כל הקופה.
רבע ראשון: 10:28 לריאל מדריד

חמישיית ריאל מדריד: פאקונדו קאמפזו, מריו הזוניה, וולטר טבארס, אלי אנדייה, דז׳אנן מוסה.

חמישיית אולימפיאקוס: תומאס וולקופ, אייזאה קנאן, מוסטפה פול, קוסטאס פאפאניקולאו, אלק פיטרס.
המשחק נפתח עם שתי נקודות של וולטר טבארס. פאפאניקולאו קלע שלשה מנגד. ריאל נכנה לרצף שלשות מטורף כשהזוניה קלע שלוש והעלה את הספרדים לשמונה הפרש. טאברס קלע ארבע נקודות רצופות והעלה לדו ספרתי. יאבסולה בחמש נקודות רצופות מבחינתו קבע 18 הפרש בסיום הרבע הראשון.
4 צפייה בגלריה
גורשון יאבוסלה
גורשון יאבוסלה
גורשון יאבוסלה
(רויטרס)
רבע שני: 37:56 לריאל מדריד
הרבע השני נפתח עם שלשה של פטרושב, שאחרי זה הוסיף שתי נקודות מהעונשין. קוזר קלע שלשה משלו מנגד, וקנאן השיב עם שלשה ליוונים. הספרדים הצליחו לשמור על הפער הדו ספרתי. רוריגס קלע שלשה והגדיל את הפער ל-21 נקודות. ריאל המשיכה בטירוף, ולקראת סוף הרבע מקיסיק קלע שלשה וצימק ל-19 הפרש.
4 צפייה בגלריה
וינסנט פוירייר קולע
וינסנט פוירייר קולע
וינסנט פוירייר קולע
(רויטרס)
רבע שלישי: 58:71 לריאל מדריד

החצי השני נפתח עם ארבע נקודות רצופות של פיטרס. היוונים הצליחו לצמק ל-12 הפרש, אך מוסה השיב עם שלשה. פיטרס נכנס נהדר לרבע והמשיך לקלוע בלי הפסקה כשהוסיף שלשה שהורידה את הפער לעשר. שלשה של יוי שוב הגדילה ל-13 הפרש בסיום הרבע השלישי.

4 צפייה בגלריה
וולטר טאברס קולע
וולטר טאברס קולע
וולטר טאברס קולע
(רויטרס)
רבע רביעי: 76:87 לריאל מדריד
פיטרס המשיך את המשחק הנהדר שלו כשפתח את הרבע האחרון עם שלשה, יאבסולה השיב עם שלשה משלו מנגד. וויליאמס גוס קלע חמש נקודות רצופות ליוונים והוריד את הפער לחד ספרתי. הזוניה וטבארס קלעו מהעונשין ושוב הפער עלה לדו ספרתי. מוסא קלע עוד שתי נקודות, שלשה של פיטרס סגרה את המשחק. ריאל מדריד בגמר היורוליג.