אחרי כמה הופעות לא טובות, דני אבדיה רשם הלילה (בין שלישי לרביעי) את אחד ממשחקיו הטובים העונה עם דאבל-דאבל של 15 נקודות ו-10 ריבאונדים מהספסל. הפורוורד לא יתנחם בכך מאחר שוושינגטון (40:32) שלו ספגה הפסד שישי בשבעת משחקיה האחרונים. הוויזארדס פגשו את אורלנדו (43:30), אחת הקבוצות החלשות בליגה, והפסידו בחוץ 122:112 – במה שפוגע בצורה קשה בסיכויי הקבוצה מהמקום ה-11 במזרח להתברג בעשירייה הראשונה ולשחק בפליי-אין.
כמעט כל הנקודות של אבדיה הגיעו ברבע השני, בו קלע 12 – כולל שתי שלשות ועוד סל ועבירה. במחצית השנייה הוא לקח רק שתי זריקות נוספות, וסיים כאמור עם 15 (5 מ-6 מהשדה, 3 מ-4 משלוש, 2 מ-3 מהקו), לצד עשרה כדורים חוזרים, שלושה אסיסטים, שתי חטיפות וארבעה איבודים ב-34 דקות. הוא היה על המגרש לאורך כל הרבע האחרון, בו וושינגטון שיחקה רע במיוחד והפסידה 35:24.
3 צפייה בגלריה
שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה מול שחקן אורלנדו מג'יק פאולו באנצ'רו
שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה מול שחקן אורלנדו מג'יק פאולו באנצ'רו
הופעה טובה, אך הוויזארדס הפסידו והתרחקו מהפלייאין. דני אבדיה מול פאולו באנצ'רו
(AP)
צ'ייס יוז מ-NBC ניתח את התקופה האחרונה של אבדיה: "דני נשאל מה הוא צריך לשפר אחרי משחק הבית מול סקרמנטו. הוא הודה שהוא צריך להשיג יותר ביטחון, וכולנו רואים את זה. ימי "טורבו" כבר בעבר. אבדיה אמר שהוא צריך לשפר את האחוזים וגם את יד שמאל, וזה די ברור שקבוצות מנסות למנוע ממנו את יד ימין. כך נראית התפתחות התקפית ב-NBA - אתה מגיע לליגה ועושה משהו טוב, קבוצות לומדות אותך ואז צריך למצוא מהלכים חדשים".
"הוא הרים את וושינגטון מהספסל", כתב יוז על המשחק של הישראלי הלילה. "הוא היה אגרסיבי בהתקפות מעבר והזריקות הראשונות שלו נכנסו, מה שעזר לביטחון שלו. יכולות הקליעה שלו היו מאוד לא יציבות לאחרונה - יציבות נותרה תכונה מאוד חמקמקה עבורו".
בלי קייל קוזמה הפצוע, וושינגטון לא נראתה נינוחה לאורך כל המשחק ולא נראתה טוב מבחינה התקפית. קריסטפס פורזינגיס ניסה לקחת אחריות וסיים עם 30 נקודות, אבל כמה מהזריקות שלו היו רעות מאוד. "זה מתסכל, אבל זה חלק מהמקצוע", אמר הלטבי בסיום. "רובנו היינו מעדיפים לנצח וליהנות, וכרגע זה לא כיף. צריך להבין איך לצאת מזה".
3 צפייה בגלריה
קריסטפס פורזינגיס
קריסטפס פורזינגיס
30 נקודות שלו לא עזרו. פורזינגיס
(צילום: רויטרס)
גם מאמן וושינגטון ווס אנסלד ג'וניור לא ניסה להסתיר את האכזבה: "אנחנו חושבים שפשוט נוכל להשיג ניצחון נוח. צריך להרוויח אותו. צריך לקחת אותו. אנחנו לא טובים מספיק כדי להניח שאפשר להדליק איזה מתג בנקודה מסוימת ושהבעיות ייפתרו".
הפער של וושינגטון משיקגו העשירית (37:34), שנמצאת במומנטום מצוין עם שישה ניצחונות בשבעת משחקיה האחרונים, הולך וגדל, זאת כשנותרו רק 12 משחקים עד סיום העונה הסדירה.
המשחקים שנותרו לוושינגטון עד לסיום העונה: דנבר (בית), סן אנטוניו (בית), טורונטו (חוץ), בוסטון (בית), אורלנדו (בית), ניו יורק (חוץ), מילווקי (בית), אטלנטה (חוץ), מיאמי (בית), יוסטון (בית).
המשחקים שנותרו לשיקגו עד לסיום העונה: פילדלפיה (בית), פורטלנד (חוץ), לייקרס (חוץ), קליפרס (חוץ), לייקרס (בית), שארלוט (חוץ), ממפיס (בית), אטלנטה (בית), מילווקי (חוץ), דאלאס (חוץ), דטרויט (בית).

פול ג'ורג' יצא מהאולם עם קביים

לוס אנג'לס קליפרס (35:38) הפסידה הלילה 101:100 לאוקלהומה סיטי (36:36) בתום מותחן, ופספסה הזדמנות להיצמד לפיניקס במקום הרביעי במערב. לצערה, רשימת האכזבות לא הסתכמה עבורה בהפסד. 4:38 דקות לסיום עלה כוכב הקבוצה פול ג'ורג' לריבאונד, התנגש בברכו הימנית של לו דורט, ונפל.
ג'ורג' נותר על הפרקט למספר דקות, ולאחר מכן יצא מהאולם עם קביים. "הוא עדיין נבדק", סיפר מאמנו טיירון לו בסיום המשחק, ומאז לא נמסר עדכון בקשר למצבו. ג'ורג', שסבל ממספר פציעות קשות בעבר, מעמיד העונה ממוצעים של 23.9 נקודות, 6.1 ריבואנדים ו-5.1 אסיסטים למשחק.
3 צפייה בגלריה
פול ג'ורג'
פול ג'ורג'
עוד לא ברור כמה הפציעה חמורה. ג'ורג'
(צילום: EPA)