גם ערב קליעה נהדר של דני אבדיה לא עזר לוושינגטון, שספגה הלילה (בין רביעי לחמישי) הפסד שלישי מארבעה משחקים ב-NBA, הפעם 130:121 באטלנטה.
הפורוורד הישראלי סיים עם 22 נקודות (10 מ-16 מהשדה, 2 מ-4 משלוש, 0 מ-1 מהעונשין) - שלוש פחות משיא הקריירה שלו ב-NBA - והוסיף גם 5 ריבאונדים, 3 אסיסטים, 2 חטיפות וחסימה ב-24 דקות על הפרקט. ההופעה הטובה ביותר שלו הייתה ברבע האחרון, שהיה גארבג'-טיים מתחילתו ועד סופו, אותו סיים עם 15 נקודות ללא החטאה מהשדה.
4 צפייה בגלריה
אבדיה
אבדיה
ערב נהדר מבחינה אישית. אבדיה
(צילום: EPA/ERIK S. LESSER)
4 צפייה בגלריה
אבדיה חותם על דגל ישראל
אבדיה חותם על דגל ישראל
אבדיה חותם על דגל ישראל
(צילום: Kevin C. Cox / GETTY IMAGES NORTH AMERICA / AFP)
4 צפייה בגלריה
אבדיה וקוזמה
אבדיה וקוזמה
שני הקלעים הבולטים של וושינגטון בהפסד. אבדיה וקוזמה
(צילום: Brett Davis-USA TODAY Sports)
4 צפייה בגלריה
יאנג
יאנג
בסוף טרה יאנג צחק אחרון
(צילום: AP Photo/John Bazemore)
אבדיה קלע את הנקודות הראשונות שלו וושינגטון במשחק, שהוליכה 25:30 בסיום הרבע הראשון. ליי-אפ שלו הקפיץ את הפער ל-36:44 ברבע השני, אבל דווקא אז הכל השתנה. ההוקס יצאו לריצת 4:21, הוליכו 51:59 בהפסקה ופתחו מבערים בדרך ל-82:99, 12 דקות לבאזר, מה שסלל להם את הניצחון השלישי ברציפות העונה (מאזן 2:3).
אטלנטה כבר ברחה לפלוס 26 ברבע האחרון, מה שאילץ את מאמן וושינגטון (מאזן 3:1), ווס אנסלד ג'וניור, לפנות את הפרקט למחליפים. שבע דקות לסיום, בפיגור 115:89, הוא החזיר שוב את החמישייה הראשונה, ובניהם אבדיה, שפשוט השתלט על המשחק. ובלי הודעה מוקדמת.
האוהדים הישראלים שהגיעו לאטלנטה כדי לעודד את אבדיה
הוא קלע מיד שלושה סלים רצופים תוך דקה והמשיך לזרוק. בסוף הערב הגיע לכמות הנקודות הרביעית הכי גבוהה שלו ב-NBA ולשיא קריירה לרבע אחד. השיא הקודם, אגב, נקבע במרץ 2022 כשקלע 13 נקודות ברבע השני מול דטרויט. בסיום אבדיה הגיע לעשרות האוהדים הישראלים ביציע שעודדו אותו, דיבר איתם וחתם להם על דגלי ישראל.
קייל קוזמה הוליך את קלעי וושינגטון עם 25 נקודות, 9 ריבאונדים ו-6 אסיסטים. ג'ורדן פול היה הקלעי השלישי והאחרון בספרות כפולות אצל המפסידה עם 13 נקודות (5 מ-13 מהשדה). דניאל גאפורד לא שיחק בשל פציעה וקורי קיספרט נפצע ברגלו ברבע השני ולא חזר למשחק. דז'ונטה מארי בלט אצל ההוקס עם 24 נקודות, טרה יאנג (10 אסיסטים) ודיאנדרה האנטר קלעו 23 כ"א.