וושינגטון שמה הלילה (בין שישי לשבת) סוף לרצף של שישה הפסדים, כשניצחה 123:137 בביתה את אינדיאנה. זה היה ניצחונם הביתי הראשון של הוויזארדס לאחר יותר מחודש וחצי, והרביעי בסך הכל העונה, לעומת 20 הפסדים. הפייסרס לעומת זאת, רשמו את הפסדם השלישי בארבעת המשחקים האחרונים - כולל גמר טורניר אמצע העונה.
דני אבדיה המשיך בתקופה הלא יציבה שלו מבחינה התקפית, וסיים עם 6 נקודות ב-22 אחוזים בלבד מהשדה (2 מ-9), מבלי לזרוק פעם אחת מעבר לקשת. הפורוורד הישראלי פתח בחמישייה, שיחק 25 דקות ורשם גם 6 ריבאונדים ו-4 אסיסטים.
1 צפייה בגלריה
שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה שומר על שחקן אינדיאנה פייסרס ברוס בראון
שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה שומר על שחקן אינדיאנה פייסרס ברוס בראון
לא זרק אפילו פעם אחת מעבר לקשת. דני אבדיה שומר על ברוס בראון
(AP Photo/Stephanie Scarbrough)
מי שהצטיינו בקבוצה של ווס אנסלד ג'וניור הם קייל קוזמה, שקלע 31 נקודות לצד 5 ריבאונדים, ג'ורדן פול (30 נקודות ו-8 אסיסטים) שדייק ב-12 מ-18 מהשדה, טיוס ג'ונס, שרשם טריפל דאבל (13, 10 ו-11) וקורי קיספרט, שתרם 23 נקודות ו-9 שלשות מהספסל. גם בילאל קוליבאלי היה טוב מאוד וסיים עם 17 נקודות לצד 5 ריבאונדים. בצד השני, אינדיאנה קיבלה 20 נקודות מאייזאה ג'קסון, שעלה מהספסל, ו-19 מטייריס הליברטון - אבל זה לא הספיק.
אחרי שני משחקי בית, הוויזארדס יחזרו לשחק בחוץ ומשחקם הבא יהיה בעוד יומיים, כשיתארחו אצל פיניקס. אינדיאנה לעומת זאת, תמשיך למשחק חוץ רביעי ברציפות כשתתארח כבר הלילה אצל מינסוטה.