אחרי הניצחון על ברוקלין, וושינגטון קיוותה לעשות הערב (ראשון) את מה שלא הצליחה לעשות כל העונה - לחבר שני ניצחונות ברצף. לצערם של הוויזארדס, הם רשמו הפסד נוסף, ה-26 שלהם העונה - 130:126 לאטלנטה, שקטעה רצף של ארבעה הפסדים רצופים ושיפרה את מאזנה ל-19:13. זה היה הניצחון השלישי העונה של אטלנטה על וושינגטון מתוך שלושה משחקים.
לאחר משחק השיא שלו נגד הנטס, בו קלע 21 נקודות לצד 13 ריבאונדים, דני אבדיה שוב סיפק הופעה טובה ורשם דאבל-דאבל שני ברציפות - 17 נקודות ו-12 ריבאונדים, להם הוסיף שני אסיסטים, חטיפה וחסימה. בנוסף, כמו במשחק הקודם, גם הפעם הפורוורד הישראלי סיפק היילייט בדמות קליעה על הבאזר, כשקלע שלשה משוגעת עם סיומו של הרבע הראשון והוריד את הוויזארדס ביתרון 28:30, אך כאמור - זה לא הספיק.
2 צפייה בגלריה
שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה מול שחקן אטלנטה הוקס דג'ונטה מארי
שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה מול שחקן אטלנטה הוקס דג'ונטה מארי
שניהם שיחקו מצוין, אך מארי ניצח. דני אבדיה מול דג'ונטה מארי
(James A. Pittman/Reuters)
אטלנטה השתלטה על המשחק החל מהרבע השני, במהלכו קלעה לא פחות מ-42 נקודות לעומת 28 של הוויזארדס, וברחה ליתרון דו ספרתי. הקבוצה של ווס אנסלד ג'וניור רדפה אחרי האורחת, ואף הצליחה להלחיץ אותה מעט בדקה האחרונה, אך טריי יאנג המצוין (40 נקודות ו-13 אסיסטים), דג'ונטה מארי (32) וג'יילן ג'ונסון (24) קלעו מהקו ומנעו מוושינגטון להשלים את ניסיון הקאמבק.
קייל קוזמה שוב היה הקלע המוביל של וושינגטון, וסיים עם 38 נקודות לצד 8 ריבאונדים ו-5 אסיסטים. קורי קיספרט תרם 15 מהספסל וטיוס ג'ונס קלע 14 והוסיף 7 אסיסטים. ג'ורדן פול שוב סיפק הופעה "בעייתית". הגארד אומנם קלע 13 נקודות, אך עשה זאת ב-6 מ-15 מהשדה (1 מ-8 מעבר לקשת).
2 צפייה בגלריה
דני אבדיה
דני אבדיה
אבדיה עם השלשה המשוגעת בסיום הרבע הראשון
(צילום: AP Photo/Jose Luis Magana)
לאחר ארבעה משחקי בית (בהם הצליחה לנצח רק פעם אחת), משחקה הבא של וושינגטון יהיה בחוץ כשהיא תתארח בלילה שבין רביעי לחמישי אצל קליבלנד.