היורוליג פירסמה היום (רביעי) את לוח המשחקים המלא לעונת 2020/21: מכבי תל אביב תפתח את העונה ב-1 באוקטובר ותפגוש את אלבה ברלין בהיכל מנורה מבטחים. שבוע לאחר מכן ישחקו הצהובים מול צסק"א מוסקבה בחוץ, מה שמבטיח להיות מפגש אדיר.
במחזור הרביעי הצהובים ייצאו ליוון ויפגשו את האקסית של המאמן יאניס ספרופולוס, אולימפיאקוס, ובמחזור השישי יארחו את פנרבחצ'ה נטולת ז'ליקו אוברדוביץ' שהודיע על עזיבה. אגב, עד המחזור ה-15 מכבי תשחק שש פעמים בלבד בהיכל. לא פשוט.
2 צפייה בגלריה
סקוטי ווילבקין
סקוטי ווילבקין
סקוטי ווילבקין
(צילום: עוז מועלם)
2 צפייה בגלריה
לוח המשחקים של מכבי ת"א ביורוליג
לוח המשחקים של מכבי ת"א ביורוליג
(האתר הרשמי של מכבי ת"א)
באמצע נובמבר תצא מכבי לשני משחקי חוץ קשים בספרד, כשתפגוש את ריאל מדריד ו-ולנסיה. לאחר מכן תחזור הביתה ותארח את אטורה מסינה וארמאני מילאנו במחזור העשירי. במחזור ה-15 הצהובים ייצאו למשחק סופר-קשה בברצלונה, ויסגרו את הסיבוב הראשון עם שני משחקי בית, מול פנאתינייקוס וזניט סנט פטרסבורג.
לפני כחודש החליטו המנכ"ל ג'ורדי ברתומאו ו-11 הקבוצות הבכירות במפעל, מכבי ת"א ביניהן, לסיים את עונת 2019/20 בשל קושי לקיים את המשחקים תחת הגבלות הקורונה. אגב, פאו איימה על עזיבה וכבר הודיעה שככל הנראה תשחק בליגת האלופות של פיב"א, אבל בסופו של דבר בחרה להישאר וגם היא שובצה בלוח המשחקים.