אטלנטה (23:23) של נייט מקמילן החלה את הריצה שלה תחתיו בצורה מרשימה במיוחד – שמונה ניצחונות רצופים רשמו ההוקס מאז שהוא מונה, ולא מעט אנשים החלו להאמין שהבעיה האמיתית של הקבוצה הייתה של הקווים.
אך בשבוע האחרון הקבוצה חזרה להציג את היכולת, ואת התוצאות הלא יציבות שאפיינו אותה עד לאותה ריצה נהדרת, כשהלילה (בין ראשון לשני) הובסה 126:102 מול דנבר (18:28), הפסד שלישי בארבעת משחקיה האחרונים.
3 צפייה בגלריה
ארון גורדון
ארון גורדון
בכורה בדנבר. ארון גורדון
(צילום: AP)
הנאגטס, להם זה היה ניצחון שישי בשמונת האחרונים, קיבלו את ארון גורדון, הפורוורד שהגיע מאורלנדו, בהופעת בכורה. הוא פתח בחמישייה וסיפק 13 נקודות בהופעה פושרת, אך זה לא ממש שינה, שכן היכולת הקבוצתית של המארחת לא השאירה לסיכוי ליריבתה.
ריצה נהדרת של דנבר במהלך הרבע השני החלה לפתוח פער שרק הלך וגדל במחצית השנייה. שישה שחקנים קלעו בספרות כפולות, כשג'מייקל גרין הוביל אותם עם 20 נקודות (ו-7 ריבאונדים) מהספסל. ניקולה יוקיץ' סיפק ערב סולידי של 16 נקודות, 10 ריבאונדים ו-8 אסיסטים ומייקל פורטר ג'וניור תרם 15 נקודות ו-10 ריבאונדים.
באטלנטה, ג'ון קולינס נרגע אחרי שיא הקריירה שלו מול גולדן סטייט וסיים עם 11 נקודות בלבד, טריי יאנג היה נקודת האור כשסיפק 21 נקודות ו-7 אסיסטים. זה לא ממש עזר.
3 צפייה בגלריה
טריי יאנג
טריי יאנג
באטלנטה כבר שכחו מרצף הניצחונות. טריי יאנג
(צילום: AP)
מי שצמודה לדנבר במקומות 6-5 במערב היא פורטלנד (18:28), שהזיעה לא מעט, אבל בסופו של דבר יצאה מטורונטו (שמשחקת בכלל בטמפה) עם ניצחון 117:122.
74 נקודות קלעה המארחת בחצי הראשון ונראתה בדרך הבטוחה לניצחון, אך נעלמה לחלוטין ברבע השלישי (10 נקודות בלבד) וראתה איך דמיאן לילארד (22 נקודות ו-11 אסיסטים) וסי-ג'יי מקולום (23 נקודות, שבע מהן בשתי הדקות האחרונות של המשחק) לוקחים איתם הביתה את הניצחון.
פסקל סיאקם סיים עם 26 נקודות ו-8 ריבאונדים, פרד ואנווליט תרם 20 נקודות ו-8 אסיסטים, אך זה לא הספיק ומי שהייתה אלופה לפני שנתיים רשמה הפסד מספר 11 ב-12 משחקיה האחרונים.
3 צפייה בגלריה
דמיאן לילארד מול פרד ואנווליט
דמיאן לילארד מול פרד ואנווליט
היכולת במאני-טיים עשתה את ההבדל. לילארד מול ואנווליט
(צילום: רויטרס)
אגב, נורמן פאוול, שעזב את הרפטורס (28:18) לבלייזרס רק לפני כמה ימים, סיפק 13 נקודות למנצחת, גארי טרנט ג'וניור, שעשה את הדרך ההפוכה, קלע 6 נקודות לזכות המארחת.
אל-איי לייקרס (17:30), שנמצאת ממש מעל פורטלנד ודנבר, עדיין חסרה את שני הכוכבים הגדולים שלה, לברון ג'יימס ואנתוני דייויס הפצועים ולכן מדרדרת לה בדירוג, אך הלילה הצליחה לנצח, 93:96 את אורלנדו (31:15). המג'יק תהיה כנראה יריבה בהזמנה לכולן עד לסיום העונה, אחרי ששלחה בטריידים את כל הכוכבים שלה, וקיבלה בעיקר בחירות דראפט.
למרות זאת, האלופה, שעוד לפני המשחק הודיעה על צירופו של הסנטר מצוין אנדרה דראמונד, התקשתה - ובמבט מהיר לסגל שלה אפשר להבין למה. אין מי שיוביל או ייקח אחריות בדקות ההכרעה. דניס שרודר הצטיין עם 24 נקודות ו-6 אסיסטים, קייל קוזמה תרם 21 נקודות (5 מ-15 מחוץ לקשת) ומונטרז הארל המשיך להיות דומיננטי בצבע כמו שהוא יודע, עם 18 נקודות ו-11 ריבאונדים.