לברון ג'יימס מעולם לא עצר את עצמו מלספק התבטאויות פוליטיות פומביות ונדמה שבתקופה האחרונה, לקראת בחירות 2020 בארה"ב, הוא מעלה הילוך. הלילה (בין חמישי לשישי) נערך בארה"ב העימות בין המועמדים לנשיאות ג'ו ביידן והנשיא דונלד טראמפ, ולברון לא נשאר בשקט.
בסטורי שהוא העלה לאינסטגרם עם צילום מסך של שני המועמדים בעימות, כיסה ג'יימס את פרצופו של טראמפ באימוג'י של ליצן והוסיף את הכיתוב: "יותר מהצבעה", מסר עליו הוא חוזר בתקופה האחרונה במטרה לעודד את חברי הקהילה השחורה בארה"ב לצאת ולהצביע.
3 צפייה בגלריה
ג'יימס
ג'יימס
לברון עם המסר "הצביעו" במהלך סדרת הגמר
(צילום: EPA)
3 צפייה בגלריה
הסטורי של לברון
הסטורי של לברון
הסטורי של לברון
(צילום מסך מאינסטגרם)
בשונה מאשר בבחירות הקודמות, אז ביטא ג'יימס בגלוי את תמיכתו במועמדת הילארי קלינטון, הפעם הוא בוחר קו אחר - לעודד את האפרו-אמריקאים לצאת להצביע בכל מחיר ולשכנע אותם שהקול שלהם חשוב. הבחירה הזו נעשית מתוך ההנחה שרוב המצביעים מחתך האוכלוסייה הזה, אם יצאו להצביע, בכל מקרה לא יתנו את קולם לטראמפ, עימו הירבה לברון להתעמת באופן פומבי בשנים האחרונות. "הרבה מאיתנו חשבו שהקול שלנו לא נחשב, כך חינכו אותנו להאמין, חברי הקהיל הרגישו כך תמיד. אני רוצה שהם יידעו כמה חשובים הם יכולים להיות", אמר לברון בראיון לניו יורק טיימס.
באחד החלקים האחרים בסטורי שלו, העלה לברון תמונה של הנשיא לשעבר ברק אובאמה נואם, עם תמלול משפט מתוך הנאום שלו ובו הוא אומר: "נראה שהנשיא הזה רוצה לקחת את כל הקרדיט על הכלכלה הבריאה שאותה הוא ירש, אבל שום אחריות על התפשטות המגפה שממנה הוא התעלם". לתמונה הוסיף לברון מילים משלו: "מתגעגע לחבר שלי בשלטון".
3 צפייה בגלריה
דונלד טראמפ מלניה טאמפ
דונלד טראמפ מלניה טאמפ
טראמפ. יגיב ללברון?
(צילום: AFP)