וושינגטון ודני אבדיה פתחו הלילה (בין שישי לשבת) את טורניר גביע ה-NBA בהפסד חוץ 121:114 למיאמי. הישראלי רשם עוד משחק טוב עם 14 נקודות (5 מ-6 לשתי נקודות, 1 מ-2 לשלוש, 1 מ-2 מקו העונשין), 4 ריבאונדים, 3 אסיסטים ו-2 איבודים ב-24 דקות.
טיילר הירו היה מרחק אסיסט מטריפל דאבל מרשים, כשהוביל את מיאמי עם 24 נקודות, 10 ריבאונדים ו-9 אסיסטים. ג'ימי באטלר הוסיף 20 ו-7 ריבאונדים, בם אדבאיו ודאנקן רובינסון 18 כ"א. קייל קוזמה הוביל את קלעי המפסידה עם 22 נקודות, ג'ורדן פול תרם 19.
3 צפייה בגלריה
אבדיה מול לאורי
אבדיה מול לאורי
אבדיה מול לאורי
(צילום: AP)
3 צפייה בגלריה
טיילר הירו
טיילר הירו
טיילר הירו
(צילום: AP)
משחקי הטורניר, שזו השנה הראשונה שלו, נחשבים גם כחלק ממשחקי הליגה, ולא מתווספים ל-82 המשחקים שכל קבוצה משחקת. עבור הוויזארדס זה היה הפסד שלישי ברציפות ורביעי בחמשת המשחקים מאז פתיחת העונה (מאזן 4:1).
קסייה ארינה, אולמה של מיאמי היט, לבש חג לכבוד פתיחת הטורניר עם פרקט חדש ויפהפה בצבעי המועדון, שתי הקבוצות לבשו גופיות מיוחדות ובכלל היה נראה שב-NBA הקדישו הרבה מאוד מחשבה בשיווק המפעל החדש.
וושינגטון פתחה טוב כשקלעה בשלב מסוים ברבע הראשון עשר זריקות רצופות מהשדה ללא החטאה, ועמדה על 76.5% ב-12 הדקות הראשונות. זה היה הרבע הטוב ביותר של הקבוצה מבחינת אחוזים מהשדה מזה קרוב לארבע שנים (16 בדצמבר 2019), והאחוז הגבוה ביותר מהשדה שההיט איפשרו לקבוצה לקלוע עליהם מזה 814 משחקים, למעשה מאז אחד ממשחקי גמר הפלייאוף נגד סן אנטוניו לפני תשע שנים. למרות הכל וושינגטון לא הצליחה לרדת להפסקה בין הרבעים ביתרון, ולוח התוצאות הראה 34:34.
3 צפייה בגלריה
ג'ורדן פול
ג'ורדן פול
ג'ורדן פול
(צילום: AP)
ברבע השני המארחת כבר פתחת יתרון דו ספרתי, ובהמשך הובילה בשלב מסוים ב-25 הפרש. האורחת עוד הצליחה לרוץ 0:15 ברבע הרביעי, אבל זה כבר היה מאוחר מדי עבורה, והיא הפסידה.
משחקם הבא של וושינגטון ואבדיה בבית B בטורניר הגביע ייערך בעוד שישה ימים מול שארלוט. עוד קודם לכן היא תפגוש בליגה את פילדלפיה (בין שני לשלישי, 2:00).