המעבר של ים מדר מהפועל תל אביב לפרטיזן בלגרד של ז'ליקו אוברדוביץ' עושה כותרות בסרביה, וגם בקרב העיתונאים בארצות הברית שמסקרים את בוסטון סלטיקס, על ידה נבחר בדראפט הקודם ואף ניסה את מזלו לאחרונה בליגת הקיץ כדי להשיג חוזה מובטח.
"לקח זהב עם הנבחרת עד גיל 20, משווים אותו לסטף קרי וקלע על סרביה הצעירה 24 נקודות. השחקן החדש של פרטיזן אפילו שירת בצבא", הייתה הכותרת באתר "מונדו" הסרבי שערך על מדר תחקיר.
3 צפייה בגלריה
ים מדר וג'יי.פי טוקוטו חוגגים
ים מדר וג'יי.פי טוקוטו חוגגים
מדר. הרפתקה חדשה
(צילום: ראובן שוורץ)
בכתבה עצמה נכתב: "מדר מדהים בהפועל תל אביב וזכה להכרה. יש לו גם ככה הרבה על הכתפיים אחרי שקיבל את הכינוי 'סטף קרי האירופי', אך הוא בכלל מעדיף את סגנון המשחק של קיירי ארווינג, דמיאן לילארד או טריי יאנג".
גם בארה"ב, כאמור, סיקרו את המעבר המעניין של הרכז בן ה-20. "ההחלטה של מדר להישאר באירופה - הצעד הכי טוב עבורו עבור בוסטון. יש לו פוטנציאל, אך הוא עדיין לא מוכן ל-NBA", צייץ העיתונאי קית' סמית'.
3 צפייה בגלריה
ים מדר חוגג
ים מדר חוגג
מדר. יחגוג גם אצל אוברדוביץ'?
(צילום: שלו שלום)
מארק ד'אמיקו, עיתונאי בכיר נוסף שמסקר את הסלטיקס, הוסיף: "אני אוהב את ההחלטה של ים מדר משני כיוונים. הוא טעם את ה-NBA בליגת הקיץ, ועכשיו הוא יוכל להמשיך להתפתח באירופה. בנוסף, בוסטון תחכה עוד שנה איתו. זה טוב לשני הצדדים".
מדר יצטרף בפרטיזן לביברס נאתכו, שמשחק בקבוצת הכדורגל של המועדון. קפטן הנבחרת אהב מאוד את המעבר של הרכז בן ה-20, ואף העלה סטורי לכבוד הגעתו בו כתב: "אל תשכח להקשיב למאמן שלך".
3 צפייה בגלריה
הסטורי של נאתכו
הסטורי של נאתכו
הסטורי של נאתכו
(צילום מסך מתוך חשבון האינסטגרם של ביברס נאתכו)