תודו שאת זה לא ראיתם בא: דווקא אחרי רצף של שמונה הפסדים מתוך עשרה משחקים, בלי שלושה שחקני חמישייה פצועים ונגד אחת הקבוצות הטובות בליגה – וושינגטון התפוצצה הלילה (שלישי) כשהביסה בבית את בוסטון 111:130.
דני אבדיה התעלה על עצמו כשהשווה את שיא הקריירה שלו, 25 נקודות, והוסיף 10 ריבאונדים ו-5 אסיסטים ב-37 דקות. עם זאת, המצב של הוויזארדס עדיין עגום: מאזן 42:34 במקום ה-11 במזרח, לעומת 39:36 של שיקגו העשירית שנכנסת כרגע לפלייאין, ונותר רק קומץ משחקים לסיום העונה.
2 צפייה בגלריה
שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה
שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה
וואו! דני אבדיה
(AFP)
בוסטון (24:52) לא באה להעביר את הזמן – המועמדת לאליפות עדיין נלחמת עם מילווקי על המקום הראשון במזרח – אבל וושינגטון הייתה גדולה עליה כמעט מהרגע הראשון. בלי קייל קוזמה, בראדלי ביל ודניאל גאפורד הפצועים, ועם חמישייה נמוכה ומאולתרת, הוויזארדס הוציאו את כל העצבים מעוד עונה מאכזבת.
הסלטיקס קיבלו רק את ג'ייסון טייטום (28 נקודות), בזמן שכל השאר לא הגיעו למשחק. הם עוד נשארו קרובים ברבע הראשון, אבל בשני הבאים מטח שלשות של קריסטפס פורזינגיס וקורי קיספרט פתח פער גדול, בזמן שאבדיה שוב משמש בדקות רבות כמנהל המשחק ומאיים ללא הרף על הסל. הוא גם נראה פיזי מתמיד, כאשר לא חשש ממגע עם השומרים החזקים של בוסטון ויצר נקודות, כמו במהלך של סל ועבירה על טייטום.
2 צפייה בגלריה
שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה
שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה
סיפק מהלכים גדולים בדרך להשוואת שיא הקריירה ולניצחון ענק על אחת הקבוצות החזקות בליגה. דני אבדיה
(רויטרס)
מספר דקות לסיום בוסטון יצאה למתקפה אחרונה והורידה את ההפרש ל-12, אבל בשיא המומנטום שלה אבדיה צלף שלשה קשה, ואז השלים את המהלך של המשחק, כאשר חטף כדור, המשיך לג'ורדן גודווין שהחזיר לו במסירה מאחורי הגב, וסיים בהטבעה אדירה. בסך הכל הוא עמד על 10 מ-16 מהשדה (2 מ-5 משלוש, 3 מ-5 מהקו), ומעבר לדאבל-דאבל הוסיף חטיפה וארבעה איבודים. פורזינגיס להט עם 32 ו-12 ריבאונדים, ומונטה מוריס היה נהדר עם 19 ו-9 אסיסטים.