העונה הרעה שעוברת על גולדן סטייט נמשכת. הלילה (בין חמישי לשישי) הובסה האלופה 131:110 בידי ממפיס וירדה מנוצחת בפעם השלישית ברציפות. זה היה הפסד החוץ השמיני ברציפות של הווריורס, שעומדים על מאזן עגום של 7 ניצחונות ו-26 הפסדים מחוץ לאולמם הביתי.
הגריזליס פתחו בצורה מוחצת והוליכו 28:48 בתום הרבע הראשון. השחקנים של סטיב קר החלו לקזז את הפער ברבע השלישי, אך המקומיים סגרו עניין ברבע רביעי מצוין. טיוס ג'ונס (22), דזמונד ביין וג'ארן ג'קסון ג'וניור (21 כ"א) הוליכו את קלעי המנצחת, בעוד 29 נקודות של סטף קרי ו-22 מצד ג'ורדן פול לא עזרו לגולדן סטייט.
2 צפייה בגלריה
שחקן גולדן סטייט ווריורס דריימונד גרין מול שחקן ממפיס גריזליס דילון ברוקס
שחקן גולדן סטייט ווריורס דריימונד גרין מול שחקן ממפיס גריזליס דילון ברוקס
גנבו את ההצגה. דריימונד גרין מול דילון ברוקס
(AP)
למרות הרצף השלילי של האלופה, בתקשורת האמריקאית עסקו בעיקר בטראש טוק בין דריימונד גרין (16 נקודות, 5 ריבאונדים ו-7 אסיסטים) לבין דילון ברוקס מהגריזליס. הסמול פורוורד של ממפיס סיים עם 14 נקודות ו-6 אסיסטים, אך בעיקר עצבן את שחקן הפנים של היריבה, שדווקא שמר על איפוק נוכח הפרובוקציות של ברוקס.
דקה לפני הירידה להפסקת המחצית, חטף ברוקס כדור בחלק המגרש של גולדן סטייט והניח שתי נקודות בליי-אפ, תוך כדי שהוא מתגבר על ניסיון חסימה של גרין. לאחר שקלע, שחקן ממפיס נצמד לגרין - שבאופן לא אופייני הגיב בצורה מאופקת עד להתערבות השופט.
2 צפייה בגלריה
שחקן גולדן סטייט ווריורס דריימונד גרין מול שחקן ממפיס גריזליס דילון ברוקס
שחקן גולדן סטייט ווריורס דריימונד גרין מול שחקן ממפיס גריזליס דילון ברוקס
העימות החל עוד לפני המשחק
(רויטרס)
הטראש טוק בין השניים החל עוד לפני המשחק, כאשר ברוקס התבטא בריאיון על כך שהוא לא אוהב את גרין, שלא נשאר חייב ותהה בפודקאסט שלו האם חבריו לקבוצה של ברוקס נהנים לשחק עם מישהו כמותו. בסיום המשחק השניים סיפקו שלל ציטוטים בנוגע לעימות ביניהם.
"זה מה שאני עושה, אני מדבר", אמר ברוקס בסיום המשחק כשנשאל מה המסר שהוא ניסה להעביר לגרין. "אמרתי לו שימשיך עם הפודקאסט שלו, שימשיך לעשות את הדברים שהוא עושה מחוץ למגרש. זה חמוד, זה כיף".
ברוקס נשאל בנוסף על אותה אמירה של גרין בפודקאסט והגיב בעקיצה על המקרה בין שחקן הפנים של הווריורס לג'ורדן פול: "העובדה שהוא ניסה לגרום לחבריי לקבוצה לפנות נגדי, זה נמוך. זה סוג השחקן שהוא. אני בחיים לא הייתי נכנס לעימות פיזי עם חבר לקבוצה. אני רוצה להרים שחקנים, לא לשלוט בהם".
מנגד, גרין הסביר את הצד שלו: "הוא חשב שהוא יוכל לגרום לי לאכול את הפיתיון שלו. אני סופג עבירות טכניות כשאני רוצה, לא כשמנסים לטמון לי מלכודות. אני חושב שזה ההבדל בינינו. אם הייתי רוצה לעשות את זה, הוא היה מגיב".
בנוסף, גרין לא אהב את הדיבורים על יריבות בין קבוצתו לבין ממפיס: "בשביל שתהיה יריבות, קבוצה אחת צריכה לזכות וכך גם השנייה. כל אחד יכול לנצח משחקים במרץ. הם רוצים להקניט ולהגיד שהם יכולים לנצח אותנו, זה לא הופך את זה ליריבות. אנחנו זכינו ארבע פעמים, ואני חושב שלארגון שלהם יש אפס אליפויות".