וושינגטון הפסידה הלילה (בין רביעי לחמישי) בפעם ה-17 העונה, 131:126 לפילדלפיה. זהו הפסדם ה-12 של הוויזארדס מתוך 13 משחקיהם האחרונים, והפעם השביעית שהם יורדים מנוצחים בביתם מתוך שמונה משחקים ב-Capital one arena. מנגד, הסיקסרס רשמו את ניצחונם ה-13 העונה ושבו למסלול הניצחונות לאחר שני הפסדים רצופים.
דני אבדיה רשם הופעה טובה מאוד, במיוחד במחצית הראשונה, והיה לא רחוק מלסיים את המשחק עם טריפל דאבל ראשון בקריירה. הפורוורד הישראלי קלע 8 נקודות, לצד 8 ריבאונדים ו-8 אסיסטים (כולם במחצית הראשונה).
2 צפייה בגלריה
שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה
שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה
מחצית ראשונה מצוינת וכמעט טריפל דאבל. אבדיה
(AP Photo/Nick Wass)
2 צפייה בגלריה
שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה שומר על שחקן פילדלפיה סיקסרס ג'ואל אמביד
שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה שומר על שחקן פילדלפיה סיקסרס ג'ואל אמביד
היה בלתי ניתן לעצירה. אמביד
(AP Photo/Nick Wass)
מי שהיה מעל כולם על הפרקט הוא ה-MVP של העונה הסדירה החולפת ב-NBA, ג'ואל אמביד. הסנטר של פילי סיים עם שיא עונתי של 50 נקודות, להן הוסיף 13 ריבאונדים ו-7 אסיסטים והיה פשוט בלתי ניתן לעצירה. כוכבה של האורחת קלע 6 נקודות בדקה האחרונה, וסייע לה לצאת עם ניצחון חוץ במשחק צמוד.
וושינגטון נשארה צמודה ליריבתה, ובניגוד ללא מעט משחקים העונה, לא נשברה ברבע הרביעי ואף הוליכה בסיום המחצית הראשונה. ג'ורדן פול הוליך את הקלעים של הוויזארדס עם 23 נקודות באחוזים טובים מאוד מהשדה (10 מ-16). טיוס ג'ונס הוסיף 18, קוזמה קלע 16, וכך גם קורי קיספרט.
בצד השני, לצד ההצגה של אמביד, הצטיין גם טייריס מקסי, שקלע 26 נקודות, להן הוסיף 7 אסיסטים. גם דאנתוני מלטון היה טוב מאוד, וסיים עם 19 נקודות. קלי אוברה ג'וניור, שנפצע לפני כחודש בתאונת דרכים, שב לשחק לאחר שדובר על כך שייעדר זמן רב, ותרם 12 נקודות מהספסל למנצחת.
משחקה הבא של וושינגטון יהיה בלילה שבין שישי לשבת, אז יתארחו אצל ברוקלין. גם פילדלפיה תשחק בעוד יומיים. הסיקסרס יחזרו לאולמם הביתי לאחר שלושה משחקי חוץ רצופים, ויארחו את אטלנטה.