באופן די מדהים, הקבוצה היחידה שעדיין לא הפסידה במתחם "הבועה" היא פיניקס, שגברה הלילה (בין שבת לראשון) על מיאמי 112:119 והגדילה את הרצף לחמישה ניצחונות. ההישג מדהים עוד יותר כשמביטים על נקודת הפתיחה של הסאנס, שהגיעו לאורלנדו עם המאזן השני הכי גרוע מבין 22 הקבוצות המשתתפות.
חוץ מהמחמאות פיניקס, העשירית במערב עם מאזן 39:31, נמצאת בעמדה טובה לעלות לטורניר הכניסה לפלייאוף. היא כרגע מפגרת בחצי משחק מאחורי פורטלנד התשיעית ושני משחקים מממפיס השמינית.
2 צפייה בגלריה
דווין בוקר
דווין בוקר
בכושר אדיר. דווין בוקר
(צילום: AP)
לפי חוקי "הבועה", במקרה שהפער בין השמינית והתשיעית עומד על ארבעה ניצחונות או פחות, שתיהן יתמודדו ראש בראש על הכרטיס האחרון לפוסט סיזן. לשמינית מספיק ניצחון כדי לעלות, התשיעית צריכה שני ניצחונות ברציפות.
"אני חושב שזו נקודת מפנה עבורינו", הכוכב הגדול דווין בוקר (35 נקודות) התייחס ליכולת הנהדרת של קבוצתו. "לפני שהעונה נפסקה היו לנו תקופות שבהן שיחקנו ממש טוב, אבל כקבוצה צעירה סבלנו מעליות וירידות".
בוקר גם התייחס לביקורת נגד קבוצתו, ובעיקר לאמירה של כוכב גולדן סטייט דריימונד גרין שהמליץ לו לעזוב את פיניקס. "ההצלחה הזו מוקדשת לאוהדים שתמכו בנו בתקופות הקשות. מאז שאני פה, לא הצלחנו יותר מדי, אך האוהדים תמיד עמדו לצידנו - אנחנו חייבים להם".
2 צפייה בגלריה
ריקי רוביו והמאמן מונטי וויליאמס
ריקי רוביו והמאמן מונטי וויליאמס
ריקי רוביו והמאמן מונטי וויליאמס
(צילום: EPA)
המאמן מונטי וויליאמס הוסיף: "רצינו להוכיח לכולם שאנחנו ראויים להיות ב"בועה", השחקנים שמעו הרבה דברים נאמרים נגדם. היינו תחרותיים וקשוחים כל העונה, שיחקנו חזק, חלקנו את הכדור וניסינו לשמור על ה-DNA שלנו".
ריקי רוביו (29), המבוגר האחראי, סיכם: "הרבה חבר'ה התבגרו לא מעט בשלושה-ארבעה החודשים האחרונים, זה מרגיש כמו עונה שנייה איתם עם אותו המאמן. יש לנו מקום לשיפור, ואנחנו רוצים לסיים את העונה הסדירה עם מאזן של 0:8".