ניו יורק ניקס היא אחת הקבוצות המעניינות בדראפט הקרוב, ובכלל בעונה שתצא לדרך ב-22 בדצמבר. אחרי שרשרת כישלונות, הקבוצה מהתפוח הגדול מינתה את סוכן השחקנים לשעבר ליאון רוז לנשיא בתקווה שהניסיון והידע שצבר (בין השאר היה סוכנו של לברון ג'יימס), יסייעו להפוך את אחת מנמושות הליגה לקבוצת פלייאוף.
אבדיה מגיע ל-NBA: פרויקט מיוחד
לניקס יש שתי בחירות בסיבוב הראשון - המקום השמיני וה-27. כמו כן, הם מחזיקים בבחירה ה-38 בסיבוב השני.
2 צפייה בגלריה
דני אבדיה
דני אבדיה
אבדיה ביציע אתמול במשחקה של מכבי ת"א
(צילום: ראובן שוורץ)
ב-yahoo פרסמו כתבה אמש (ראשון) שמתייחסת לרצון של הניקס לבחור בדני אבדיה. על פי התחזיות כרגע, הישראלי צפוי להיבחר בין המקומות 6-4, כלומר מצב בעייתי לניקס, לכן באתר העריכו שרוז וקבוצתו יצטרכו לבצע עסקה במהלך ערב הדראפט על מנת להביא את אבדיה לתפוח הגדול.
"אם הניקס רוצים להחתים את הפרוספקט הבינלאומי הטוב ביותר השנה, דני אבדיה, הם צריכים לנסות ולהתקדם בלוח הבחירות בדראפט", נכתב בכתבה.
2 צפייה בגלריה
מדיסון סקוור גארדן
מדיסון סקוור גארדן
מדיסון סקוור גארדן
(צילום: AFP)
"הישראלי שמתנשא לגובה של 2.05 מ', משחק בצורה מתאימה מאוד ל-NBA. בדרך כלל שחקנים אירופיים נשענים על יסודות ופחות על יצירתיות, אבל לאבדיה יש גם יסודות וגם יצירתיות במשחק שלו. הוא גם יודע לעשות 'טראש טוק' ויהיה כיף לצפות בו משחק".
בכתבה גם ציינו שלניקס אין באמת שחקן משמעותי בעמדה מספר 3, כאשר רג'י בולוק ו-וויין אלינגטון, לא בטוח שישחקו בקבוצה בעונה הבאה, מה שפותח את המקום בחמישייה לישראלי.